jemput jadi kawan =)

Thursday, November 20, 2014

Kejap ada kejap tak ada !

Assalamua'laikum uolss.

Bismillah Alhamdulillah.

Mintak mintak semuanya sihat belaka. kalau kalau ada yang membaca dan sudi datang ke blog super duper tak berapa nak dikenali ini saya nak ucap thank you amat... alasannya moga ada yang dapat dimanafaat meskipun sekadar satu perkataan sahaja.

dah tua tua ni (awal dua puluhan, tapi perlu sedar usia kita ya) rasa banyak benda nak buat, padahal banyak yang tak dibuat dan tak terbuat. ini antara asbab saya selalu ada dan selalu hilang dari blog ni. Allah...
tengok orang semua semakin baju berblog, semakin maju berbisnes tapi saya masih di takuk lama. sabar jelaa.... hahaha.

nak kata menghilang sebab pi luaq negara idak aihhh. kat mesia aje. cuma itulah saya tak struggle macam orang lain, rajin rajin dan sangat rajin.

mintak mintak Allah beri saya hidayah dan petunjukNya selalu. inshaaALLAH aaminn.

dah bulan November dah ni ha.
apa projek kita ya?

bagi yang bujang saya doakan kalian terus istiqomah membina kehidupan, jagalah ibu ayah kita dengan sebaiknya.sebab emak ayah kita adalah kunci kejayaan dunia dan akhirat kita.

kepada yang sudah berumah tangga semoga tabah! sebab alam rumahtangga lebih banyak ujiannya. yang pasti pinta pada Allah sekeping hati yang sabar bukan sebuah kehidupan yang mudah. kerana sabar mampu membantu kita meneruskan dan menjalani kehidupan yang lebih baik.inshaaAllah.

siapapun atau apapun tanggungjawab kita , hargailah!
kerna kehidupan ini cuma sekali. dan akhirat itulah yang abadi.
wallahuaklam.

love uolss. cewah!






No comments:

Post a Comment