jemput jadi kawan =)

Tuesday, September 28, 2010

saya bukan yang terbaik

alhamdulillah.
kiranya nafas yang tengah sy sedap2 hembus dan tarik ini,sangat2 bermakna buat sy.paling penting sudah tentu tiada kehidupan kedua untuk saya selepas mati nanti melainkan dihidupkan semula untuk dihisab segala amal baik buruk sy di padang masyar nti.wallahualam...

bersyukur pada YANG MAHA MEMBERI.
malu,takut,risau,pilu,gusar semua ada!
hari2 makan,minum,tidur,mandi semua bagai,tp sy selalu lupa mengucapkan syukur.walhal setiap satu,setiap yg ada,setiap yg saya guna semua TUHAN yg punya.every single thing yg sy gunapakai,semua hak ALLAH!...jadi kalau sy lupa Allah mmg sgt2 lain mcm rasa hidup ni...
ya ALLAH ampunkan setiap dari dosa2 dan kesilapan yg pernah aku lakukan.ampunkan aku ya ALLAH....terimalah taubatku,perkenankanlah doa2 ku....


perbezaan sgt ketara rasanya antara sy dan gadis lain yg menghuni bumi Allah ini...sebab?
rambut mmg sama hitam,tp hati kita beda.cewahhh....

beza sbb sy mmg tak hebat.tu je.hahaha
oklah,sbnrnya mcm geli nk becerita hal sy.bkn ada yg power2 pun.ya sy mengaku.sy geli.......hahahahha.....

saya bukan yang terbaik....
sesungguhnya yg baik dan indah itu dtg dari ALLAH
dan yg buruk belaka dtgnya dari sy...
moh ambil iktibar dan pengajaran mn yg baik dari entry2 sy sebelum ni.
tinggalkan,lupuskan segala yg tak baik jika pernah dicoretkan di entry2 yg lepas....

sempena hadirnya ulang tahun sy harini.alhamdulillah,tak ade ape yg bes sgtnya.seronok sbb Allah masih beri kesempatan,yg tak seronoknya bila mengingatkan 'habuan' yg bakal diterima di 'sana' nanti krn bekalan masih kendur...asyik sibuk urusan dunia yg mmg takkan kekal tp yg kekal senang2 ditinggalkan.nauzubillah minzalik...

insyaAllah ketemu lagi.
mari muhasabah diri


No comments:

Post a Comment