jemput jadi kawan =)

Saturday, October 30, 2010

menulis blog sambil dengar keroncong.


mashaAllah...memang pantang dengan cheese wedges nih!hahha...mcm budak2.
heyy,jom saya belanje!*iklan kfc*
beria bagai nak belanja,sebab murah la tu...hehehe...saya pergi beli kfc ni sorang2,n harini boy yg layan,punyalah perlahan suaranya,mcm malu ke ape ke? ke saya yang pekak.adui...memang tak berapa nak dengar bila dia repeat balik ape yg kita order! saya alih2nya,ha ah ajele....pehtu bayor!...


ini yang iklan gembar gemburkan tu...harini gatai amek gambar,tu sebab upload.lepas2 idak amek! mcm biasa,gambar n iklan superduper,bila beli nahhhh! biase aje! same aje dgn mekdi!
yg ayam tu sedap jugak.kentang da jemu! tapi rezekikan,makan aje...tak baik tau bebel!



ayam ayam ayam....saya memang taksuka kalau makan kepsi ade kepak dgn peha..mmg awal2 kabo kat org yg amek order tu yg sy taknak! tapi yg dada pun sama juga.isi aje.yang isi org lain mkn,yg hamir2 tulang sy yang bedal! sedap! hahahha....amek set dinner plate! 2 set! ni hah,sampai malam ayam n lain2,sbb lapo mata aja,makan tak berapa beria,adik saya aja yang selera.sy td baru mkn! hehehe



set lagi satu,da cakap kat org tu,sy tanak peha dgn kepak ye,alih2 ade jugak tegelempang seketul peha...makan jelah!



hah! ni dia! org yg slalu jadi musuh sy hari2..hahhaha...jumpe aje beramuk! benda simple!
dulik hape,sy amek aje pic dia nih...



alaaaaaaaaaaa.dia kurus,jadi bila suruh dia lompat bagai....ha tgkla,jadik aje...banyak sy shoot,tapi sori ye dik,org malas nak buh pic kamu banyak2 kat tmpat org...hehehe...okeh,gambar kamu cantik!


sebab nak hamek gambo selalu sy marah dia! sbb dia suka amek landscape,pehtu suke kesana kemari ditalakannya camera tu...haishhh....see....sy pun mata ke lain!
tapi yg mana cantik,tq adik!



bwekkk...geli.bukan nak kutuk diri sendiri,tapi mcm ye ye aje gambo nih...
hahhaa....ok dik,cantik2.



bukan nak kutuk ya,tapi yg ni muka cam minta air coke sebotol!
cehh! (takberapa nak manis gambar ni.)

hari jumaat yang indah.memandangkan hanya kami empat beranak sahaja yang ada di rumah,jadi kami keluar jalan2...hahhaha....padahal selalu keluar*statement....*
hmmm....sempoi aje,sy ma ayah dgn adik...cool...


dahla tu,tajuk atas lain je kan...
saya suka muzik,so much!
kebetulan mood sy sgt cool mlm ni memandangkan Allah Taala sudah mengkabulkan satu permintaan sy mlm ni,jd mood sgt baik,dan kebetulan jugak sy dengar lagu keroncong 'bisikan hati by ct'.jadi sambil bercerita disini,mood sy bersama2 mood era dulu2...cool...

tak penting pun,cuma saya berkongsi dgn anda!

No comments:

Post a Comment