jemput jadi kawan =)

Sunday, October 24, 2010

teruja.kagumnya.minat.


mashaAllah...minat betul dengan rozita che wan ni.
nak tau? sy sedih betul bila dengar desas desus kat paper ke mana ke
ckp dia dah nak undur diri...akak! janganla!
sy minat sgt dgn dia!!!
pada sy senyuman dia yg paling manis antara semua artis malaysia =)
ketawa dia,mmg manis,tp biasala,org g dengki semua nak ckp buruk2 hal dia..
entah hape2 je yg kaki kutuk org ni!
cehh!



lisa surihani.
minat.minat.minat.
slumber aje waktu berlakon.
watak jerit marah mmg real!
dahla bijak,manis...
kagumnya!


intan ladyana.
saya kenal dia sejak di bangku sekolah lagi,mulanya
saya baca majalah remaja n tgk dia dlm iklan
contact lens nih..
apetah,dah tak ingt..tapi mmg manis orgnya,lagi
syokk bila dia berlakon dlm adnan sempit!
sy suke!!!!



nora danish.
omg.manis.lembut.satu2nya artis yang bersuara lunak
bila bercakap.minatnyelah.
time skola,lps habis buat keje skola,dan2 tgl crita puteri!
minat betul....
ayu sungguh!


kagum dengan ciptaan Allah...
sudahlah cantik,bijak,manis....

saya kagum dgn kamu semua...saje aje entry yg ini nk share pasal artis yang saya minat.ramai,tp yg ni je yg tgh ingt..hahhaha
saya ni minat dgn artis malaysia,dan saya sgt selenge dan poyo(first time guna ayat anak2 muda sekarang) sbb minat mereka tu,biasakan org2 lain beriya bagai minat artis luar,tak kesahla indon ke,mat saleh ke,bangla ke....

sy minat mereka sbb sy org malaysia =)
sy dari bumi yang takkan lupa asal usul saya,jadi ade masa2nya saja sy teruja dgn artis luar.minat tu boleh,tp bia berpada2...
janganmarah ya...nanti kena jual! kahkahkah...bwekkk...

minatnyelah....
dahtu,sy mmg teruja dgn kecantikkan mereka tu..tak kesahla artis ke,model ke,org2 sekeliling sy ke...manis betul lah depe nii...
bilalah sy akn jadi spt mereka yg cantik2 belaka tu....

=)


No comments:

Post a Comment