jemput jadi kawan =)

Wednesday, November 24, 2010

HARI PENGANUGERAHAN SAYA-konvokesyen

cerita kali ini agak panjang,kalau larat nak layan+baca=terima kasih...
ini kira kesah sepanjang saya berkonvo.
TAHNIAH DAN SAYA BERBESAR HATI UCAPKAN SYABAS PADA
TEMAN2 seperjuangan kerana dengan jaya dan cemerlangnya menghabiskan pelajaran
kalian...semoga mendapat rahmat dan gemilang masa depan.


TERIMA KASIH PADA ALLAH KERANA MEMBERIKAN AKU KESEMPATAN.

pagi tu,saya dan keluarga bertolak awal demi menyempurnakan hari besar saya.ya hari besar...kalau orang lain mungkin tak berapa heran atau endah pasal hari
kita dianugerahkan segulung ijazah.tak semua tahu dan faham apa lagi akur akan bertapa hebatnya perasaan bila kita diraikan secara eksklusif...ini menurut saya.saya tak pedulik dengan omongan orang...saya jadikan entry kali ini sebagai entry khas sebab segala susah payah,usaha saya yang tak kenal reti putus asa akhirnya berbalas dan berhasil,akan datang lagi,saya sendiri belum tahu,entahnya lebih hebat.itulah nikmatnya bila kita tabah dengan cobaan dan segala jenis cemuhan,irihati dan ketidakpercayaan orang lain pada kita.Allah lebih tahu.setiap usaha atau perbuatan pasti berbalas.ITU JANJI ALLAH.thank you Allah.bukan nak cakap atau sok tahu yg ada manusia didunia ni dengki akan kejayaan kita,realitinya orang selalu tak puas hati dan cemburukan kita kan?ye....jangan elak dari kenyataan.konklusi-pedulikkan nyamuk2 takbijak tu.

**semuanya terjadi bila Allah TELAH MENGKEHENDAKINYA...lets enjoy dgn gambar2 dan crite2 budakskola saya.hee

-


-


-



-

hai,
jom tengok!



ditemani kawanbaik,kawansusahsenang,kawanyangmemahami.

ini akak sayalah!
she n her hubby yg temankan ana,yg lain stay dekat kereta...
tq so much akk sbb ikut ragam saya.
heheh.cuma tak syok sbb still ada adikberadik yg takdpt join hari gemilang saya sbb
diorang ada komitmen masing2,n abg sy yg sorg tu dia ada autoshow di perak =(





jus for ur information aje,
hari graduation sy ni,memang dah get ready photographer yg aktif.heheh
abang ipar yg rajin kehulu ke hilir amek pic sy n lain2...memandangkan dia pun mmg
pro benda2 tu,so enjoy dgn gmbr2 pilihan sy!





see,actually im not ready yet,tapi
dah phtgrpher tuptap2 sy main posing aje pagi tu.
alhamdulillah saya n family selamat sampai dlm jam6pg,terus ke masjid,siap2 n pergi ke
hall...n saya tak sarapan apapun,tak fikir nak makan lansung sbb hati
too excited! n orang pertama saya nampak si shuaib dgn usher...taktegur just pandang2 aje
memandangkan masing2 ade hal...haishhh.






sedang sibuk dengan hp,mcm2 org call n sy juga sibuk call
kakpaji sbb risau dia lewat sampai.haishhh,si fara pun sama =)
yg lain2 sy sempat sms aje,ade yg takterbalas pun.pada kwn2 yg call ana,ana xjwb
maaf byk2 ya.ana awal2 pun da silent hp n sibuk beno.konvo le katekan =)






ini budak saya jumpa waktu menunggu nak mendaftar kat tepi hall tu,
si watie...rindu si kecik ni,kami sama2 kenal mula2 masuk u n duduk satu dorm.watie ni cool
n rajin bertanya pada saya...dia ni rajin call saya..hehehe tahniah ye watie,dah konvo kite ye...
sempat borak2 jap,tupun hal2 konvo,salam2 mak dia,mak pika n mak kwn2 lain yg ade kat situ..





selepas mendaftar,pakai semua mende alah kat badan,kemas2
n kami perlu duduk dalam barisan untuk perarakan ke dalam dewan =) teruja,tak sabar!
kami kelihatan macam sibuk, ecehhh!






first time dapat tau nama saya agak lambat terima skroll,haishhh,yela,pangkal nama r kan..
jadi memang terkebelakangla.dan2 memang kwn2 pompuan jauh2 dari saya so mati kutu aje dekat dgn deme tu! haishhh....ahhh,yg penting sy enjoy hari konvo tu!




masih sedang memperbetulkan mortar yang amat kecil bila sampai di kepala
saya.heh...sanggul dah rendah pun sama aje,mujur ok tak terjatuh ke hape ke..
haishhh,bedebarnye jiwa nak msuk dewan nih...haishhhh.cool!





hi frens!!! love n miss u so much dear!
nurul syahidah,nurul hilawan,yg tengah belek org tu si wani,lin n ara.
rindu kat semualah! bukan aje kat gambar2 ni aje...




kami pernah sama2 berhempas pulas tungging langgang nak menyiapkan
esaimen yang maha melambak2 tu! dan saya hampir ke semester yg akhir2 lagi
busy,selalu balik malam,kalau sekitar jam 9 mlm tu dah biasa sangat,keluar rumah
pulak pepagi buta,730 dah turun...seronoknya zaman belajar yg sibuk,yg pusing pening gelak tawa,
kene marah sbb artwork tak menepati selera penyarah2 yg mmg highclass permintaan dan kehendaknya~





taraaaaaaa....
saya lagi.hehe...nape eh napak aje saya tu.sbb pink gamaknya.tapikan inilah
pertama kali dalam lembaran usia saya memakai pink bagai.heheh,bukan pepun,saya geli sikit yg terlalu feminin neh...~
stop talking about the feminine!





berdirinya saya dekelilingi lelaki2 ni adalah kerana
nama saya memang ikut urutannnya kat situlah duduknya.
so shadappp membebel =)




haaaaaaaaaaa!
mana satu ana?
mane2?





sikit punya cun takkan tanapak?
>_____________________<





perarakan yang berhormat semua lah..nilah dianya rupa dalam dewan sayasejuk,dupdap2
jantung ai! haishhhh....
cool!







maka tibalah masa kami fakulti seni lukis&reka industri untuk mengambil skroll!
alhamdulilah,sbb time menunggu fakulti2 lain amek ijazah masing2 saya asyik berdoa dan try to be cool sentiasa! so jalan pun ala2 org2 kenamaan! haishhhh
ecececehhhh





chill ana!







alhamdulillah ku ucapkan PADAMU ILLAHI.
hasil yang tak ternilai.







seronok,gembira,teruja apa bagai.syukur jugak sebab gambar ok,
n jurugambar dan2 amek pic yg mata saya mcm juling aje bila sy tgk kat gmbr tu! haishhh....
kelakar aje....ngeeee






terima kasih ma ayah sebab doa emak ayah adik beradik dan sesiapa sahaja
yang baikhati yg mendoakan sya,MENDOAKAN KEJAYAAN saya, syukur! mak ayah mungkin saya bukan anak terhebat atau
pelajar terhebat jauh sekali dapat membuka semua mata manusia
di luar sana,tapi dengan izin Allah,SETIAP DARI USAHA,air mata,sedih pilu,sakit,kejian,hinaan dan cemuh orang akhirnya saya berjaya menamatkan pelajaran saya dan berjaya mendapatkan segulung ijazah diploma.alhamdulillah. ya Allah!
ALLHUAKHBAR!







langkah penuh makna.ya penuh
makna.
doa dan harapan saya agar langkah itu menjadi sebuah langkah permulaan
dan momen ajaib buat saya.
amin.









ara.pepsi dan saya.
hehehe,bes jumpa kawan2 belajar ni!
pepsi tq kasi pinjam hp time pusing2 haritu!
hehehehe....






walau panas yang teramat,tapi sesi amek gambar tetap nakkkk!
memori penting tu dik nonnn!






dan lagi.
kerana panas yang membahang dan cahaya
yang indah ciptaan Allah,
see,my skin nampak cerah~hahahahah





kawan sya lagi!
hehehe
rin...haishh si kecik ni pun rajin call saya tau!
tq so much!






jangan cakap apa2.






jiran makk nokk oi!
si penulis blog tegar! hahahaha
ainil azwa rashid =)
lap u dear!






nothing to say.
cuma saya doakan agar semua tulang belakang saya mendapat
rahmat dan dilindungi Allah selalu.amin.






again....









rindu yang terbalas.
heyyy,bear diorang domok tau,heheheh
sweet!






as usual...
perpisahan pasti ada.sama juga yang hidup
confirm akan g menetap kat alam baru =)






hate this moment.
saya sayangkan teman2 baik saya.






SYURGA ALLAH ku doakan buat ibu ayah yg terlalu hebat dimata hati dan jiwa saya.
tak terlalu berlebihan andai saya katakan yang hidup saya selain kerana Allah Taala,
saya bernafas hinga ke saat ini hanya kerana semangat dan sokongan yg dipinjamkan kepada saya oleh mak ayah.







sambung bergambar,picnic apa bagai di
tasik perdana yg memang bes cuaca dan suasananya haritu.
heeee




hai.
saya punya nama ana.
kamu?







baiklah,saya kalau gambar kandid memang lagi tak lawa sbb entahla..heheh
ala,adik saya cakap kalau tak lawa tu tak lawala jugak!
how dare u!!!!?







gila naik panjat batu sbb nak hamek gambo.
dahla orang pakat dok tengok saya.
lawa beno gamaknya.~perasan dia ni!
>__<







sambung lagi malam tu amek gambo
sbb akak saya yg sorang tu baru smpai,dia tadapat join us time konvo pg tu,so lps maghrib
kitaorg shoot lagi!






luar apartment yg tak hot =))








senyum suruh anak raja masuk meminang
^_______________^








hero kami =)







sorry paey,mummy just
inteperem aje!







my beloved.








bro.
~geli sebut mende alah tu.







sudah2.....
penat baca n tengok kan?
haaaa,ok2
saya stop disini.







sesungguhnya nikmat Allah ITU TAK TERHINGGA KEMANISANNYA...
DOA SAYA AGAR SAYA JUGA BAGI YANG MEMBACA SERTA SEMUA UMAT NABI MUHAMMAD S.A.W agar mendapat redha Allah,mendapat perindungan,rezeki yg berlipatganda,kasihsyg yg tak bertepi dan segala kebaikan yg dicari dan dihajati....

SALAM DARI SAYA,ANAKEFLI.






No comments:

Post a Comment