jemput jadi kawan =)

Saturday, January 15, 2011

ishk ishk...kenapalah begitu...

salam,selamat sejahtera semua,
pagini nak cakap pasal facebook.bukan pasal desas desus fb nak tutup ke ape ke,tapi pasal orang2 yang selalu n boleh dikatakan ramaila yg add kita,saya pun pelik plus heran sbb kan,saya lansunglah tak femes jauh sekali ada something yg spesel,ishh,mmg tak ade,dan kalau nak kata akde maknanya sbb kau tu spesel org nak add.org cuma nak tgk kau siapa,hebat ke,ade ape pada kau n ape2 aje.ke semata2 nak jadik mata2...hah,ada pulak macam gitu....yang saya ni pulak,mudah aja,sape add,saya tgk dulu,agak2 ok,ok maksud saya okla,bukan memilih rupa ke apa bagai,tapi agak agakla....mcm tu,baru saya terima sbg kawan,tapi,dari 1k kwn2 tu,sebenarnya totally yg saya betul2 kenal dlm 50% mmg sy kenal,20% org2 yg saya minat like artis,ececehhh...kalau michael bubble ada page khas utk kwn2 pn sure sy add..hahahha.mimpila kamu dik oit...fanpage ni suam2 kuku aja,

berbalik pada topik asal,saya pun malas dan rasa ish,nak buat apekejadasnyala nak kawan2 dgn saya kalau setakat add,say hye n agaknya tgk pic saya then senyap aja lps tu....haishhhh,janganlah begitu...kan saya dah tuleh beso2 kat page saya,n bunyiknya gini
'tak ada kata yang indah atau jelek untuk gambarkan saya yang bernama ana.cukup sederhana.mudah berbicara dengan sesiapa saja asalkan masih berada di landasan yang benar.cool menjadi pilihan saya,sebab tak ada perkara yang tak boleh diselesaikan,insyaAllah.saya berkawan dengan sesiapa saja,tak kira bangsa,ugama,pangkat darjat atau seumpamanya.
-kalau rasa tidak sesuai berdampingan dengan saya,silakan ke laluan lain.lagipun facebook ni bukan tempat jejak kasih jauh sekali berkasih kasihan tak tentu ke hala.yang penting mendatangkan kebaikan walau sedikit'....

hah,jangan malu jangan segan berteman dgn saya,nak tegur,tegur betul,cakap sebaiknya,bukan pulak saya nak suruh hormat saya tahap dewa ke apa ke kan...dan bukan pulak suruh tegur hari2,yang agak kurang selesa,dahla saya tak kenal lepas tu buleh pulak mula2 ok then sombong semacam...mesti nak tau sombong seperti apa kan? sendiri fahamlah ya,saya surelah perkara ni bukan saya aja yang alami,org lain entahkan lagikla,

tapi,dalam seminggu busuk2 pun dekat 8 ke 11 orang add saya,then diam begitu saja,saya rimas pun ada tgk chat list atau yg tgh on9 org yg xkenal melebihi org yg kenal,saya ni,hati macam taman,nak remove kasihan,tapi kejadesnya add saya kalau menyombong n ada yg lagi tak bes,buleh pulak nak bersandiwara dengan saya,berdrama usah cerita,alahai....janganlah begitu....fb bukan tempat carik jodoh,maafla,jangan salah faham,tapi itu realiti,

apapun mesti org akan cakap,ape susah,kau delete or remove aje...ignored org mcm gitu.tak kenal wtpe kwn...haishhhh....

add tak salah,bukan kene bayar ape2 pun.nak apprve pun bukan payah sampai kene berpanas terik,tapi kalau kita add,bermakna kita nak memanjankan silaturrahmi,say hai n what so ever lah sesekali...apapun ini sekadar hemat saya aja,bukan masalah besar...

-cakap bi konon,macam hape aja.eh kawan2 saya bukan terror bi pun.blaja dulu dpt B aja.tabaik gelakkan saya tau.hikhik.ala,tu bahasa seharian.kucarkacir.malu jadik anak mesia perosak bahasa =(

selamat berhujung minggu =)

No comments:

Post a Comment