jemput jadi kawan =)

Wednesday, January 19, 2011

syukur

alhamdulilah syukur pada Allah...
kenyang rasanya bila makan tadi,ish ish...sedapnya...hahha,terima kasih ayah,belanja makan dekat zulaiha seafood tadi...ehem2,lega...hahha....saya pesan nasi goreng kampung,daging masak merah n air teh o ais limau...simple...makanan orang biasa aja...no sepageti,makaroni,setimbot,chikencop,apa yang hot2 la...saya semua tak hot...hikhik...

bila sudah kenyang,bermalasan pulak...masyaAllah...apelagi sambung kerja depan laptop...dan apa yang saya pelik dengan saya ni,sejak2 ni saya rajin masuk macam2 peraduan berkenaan shawl ni la...haishhh,jujurnya saya ni memang segan.malulah...tapi kejadahnya saya pegi masuk n siap suruh org like...ishh malu la...alahai...apeni...alaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....

selamat bekerja di malam hari...lakukan kerja yang berfaedah ya...

p/s-apapun,hargai nikmat kehidupan.

No comments:

Post a Comment