jemput jadi kawan =)

Friday, April 1, 2011

ubah semua.YELLOW!

salam.semoga kalian mendapat keberkatan dan chill.oh sebenarnya bukan apa sangat yang penting nak cakap cuma saya nak ucapkan selamat datang ke blog saya n selamat hari kuning.ekekkeeke..saya nak bagitau sikit,sebenarnya saya penggeli warna pink,konon menurut saya pink itu so gegerl.memanglah saya gerl tapi saya takberapa nak feminin sangat.saya seadanya aja,but saya baru perasan yang saya banyak gambar yang baju or shawl kaler pink.oh Tuhan...tulah yang dinamakan cakap aje pandai rupanya di luar sedar saya banyak mende alah kaler pink.sobs sobs...

dan semangat saya harini tukar semua kaler kuning.ater kuning pun saya taksuke juga...hadehh...ade tiga kaler aje dalam list kesukaan saya iaitu hitam,coklat dan kelabu.ater...semua kaler tak power eh.biole,saya yang minatkan =)

dalam sibuk duk tukar kaler saya sekarang dah makin menjadi2 kegilaan pada semua yang berkaitan korea.korea,korea,korea......dari pelakon,sampai ke bahasa pertuturan diorang.tau tak,saya pun duk sibuk tengah perbaiki bahasa korea saya yang tak seberapa ni...biole,saya nak pandai bahasa dorang...bahasa ongputeh dah jauh kebelakang dalam ati ni,nombor satu dihati tentunye BAHASA KEBANGSAAN,kedua arab le,ketige korea,keempat mandarin dan akhir sekali baru bahasa ongputeh.kikikikiki...

akak duk fite3 dgn saya,meroyan or ape saya ni katanya semuanya korea,semalam saya baca paperkan n saya duk bokbek2 pasal takpuas hati statement kat paper duk buh pelakon kesukaan saya,lee da hae dpt tempat ke-4 artis terhot korea n mcm2 la nama actress korea saya sebut,tau2 akak saya cakap camni 'gila ke apa dia ni,sepatah haram n sorg pun aku tak kenal,nama apekebende sume tu'!! cait! marah saya,dia kate kebende....ciss. siap cakap saya ni patut dihantar ke korea aje,duk sana sampai lebam...kikikikiki....biole...org minat je...tapi kot ade pelakon sana yang minat kat org baguihle(ha ni memang perasan!)....

minat punye pasal saya punya wall pun buh gambar pelakon peberet saya,si park hae jin..antara drama lakonan dia yg saya minat tahap gaban 'east of eden' =)
manusia ni kalau minat haish macam2 la kan....

p/s-agak2 geli atau meluat blog ni,dismiss jela.yang minat many tq ye...saranghae!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment