jemput jadi kawan =)

Tuesday, June 7, 2011

fuhh!

salam

hihi,sebelum nak cerita ni nak gelak pun ade,tapi gelak kat diri sendiri jela..bukan orang lain...kelmarin lepas balik dari putrajaya,saya yang naik satu kete dengan akak and makcik saya duk sembang2 tapi tetau saya ngelamun sorang,saya duk belakang and sambil2 pandang luar tingkap..fikiran duk melayang padahal dlm kete mpv tu mmg penuh la dlm 6orang and bising tapi saya memang tetap macam selalu fikiran terbang nun jauh,time tu ape yang saya fikir tau?

kikiki,saya duk tebayang si so in jung,and beberapa pelakon lain,sebab saya dalam kehulu kehilir ape bagai saya curik2 masa tengok drama2 korea,and dalam duk teringat tu siap senyum dan tetau gelak sensorang,rupa2nya diorang perasan,

sampai umah akk kat damansara,lepas celebarted besday akk saya yg sama tarikh dengan besday AGONG,diorang borak2 tut2 telekat nama saya yg duk 'kemaruk' kan korea bagai...eh,mane ade,orang minat ade,idakle kemaruk weh...minat je...

duk potpet2,sembang ape bagai,timbul pasal jodoh...dah kait2 nama saya,saya cakap dekat diorang,

'orang if ade jodoh and kahwin tentula nak orang korea.takpun iras2 tapi lagi best if datang dari korea...hahahha,(tolongla ni statement org bergurau and agak tintong kot,obedos korean dlm jiwa!)

ma saya dengar and cakap kat family yang lain
'kakcik ni semua bende korea,cakap korea,lagu korea,apekebende sume lah budak ni,asik2 korea,nak bersuami pun dengan org korea...risu betul la hai budak ni...
(hihi,mak cool tapi jadi tak cool sebab siang malam saya 'koreanato')

kalau boleh saya nak jerit kat org2 damansara,saya ni minat aje,idakle lebih2...
lagipun,mana nak sama saya dengan org2 korea,bak langit and bumi. =)

pegi kenduri kat taman medan,pj
sempoi aje,and cool sebab dapat cawan vintage.

rasa kelakar pulak minggu ni sebab konon nak sorok minat,tapi org tau jugak.haha,dahla siap borak pasal saya yang gilakan korea ...

p/s-entry ni entry ringan and jangan ambil kesah ya.



No comments:

Post a Comment