jemput jadi kawan =)

Thursday, September 13, 2012

bertunang dan kahwin :)

assalamua'laikum sahabatku  :)

setahun kebelakangan ni banyak undangan kerja bagi majlis2 bertunang,nikah kahwin dan pelbagai majlis /sambutan yang perlu dihadiri dan hadir atas dasar kerja.baru baru ini syawal kedua saya bertungkus lumus untuk kenduri sahabat baik dalam majlis pertunangannya,alhamdulillah urusan ngetip gambo selamat dan selesai dikerjakan.syukur ya Allah :)

menyusul kemudian ada beberapa lagi majlis penting seperti yang disebutkan yang perlu saya hadiri,insyaAllah jika Allah izinkan,perghh kemain jauh dan dekat tapi seronok sebab Allah beri peluang dan pengalaman.dalam masa yang sama banyak input yang saya kutip.

tapikan kenapa ya sejak2 kebelakangan ni,rasanya hampir setahun ni rasa macam tak ber'peluang' sangat nak update disini,saya taklah sesibuk mana,taklah hingga jadualnya macam PM atau seangkatan dengan itu.yang pasti kadang2 saya banyak fikir menulis kat sini kalau tak mendatangkan manfaat macam mane?

ishk ishk...

persoalan di benak yang selalu merunsingkan - nampak beno isu takde input dan tak padat -__-

wahai penulis di luar sana,siapapun anda menulis biarlah yang sekurang2nya membawa kebaikan sebab hidup cuma sekali dan biarlah mendatangkan sesuatu yang manfaat dan membuat orang lain terfikir dan merubah kepada kebaikan insyaALLAH.

MENUJUKAN pada diri sendiri utamanya,

sahabat sahabat yang dikasihi Allah sekalian,

selamat hari raya maaf lahir batin ,
semoga dalam rahmatNya selalu,aaminn

No comments:

Post a Comment