jemput jadi kawan =)

Wednesday, August 27, 2014

Tulisan Yang Tertinggal

Assalamua'alaikum ,

kehadapan teman-teman dan rakan taulan sekalian.

Aimokkk , intro macam menulis zaman sekolah lahaiii.hasil tak tulis kat sini makan bulan. sedih  T_T

Apa khabar uolss ?
lama tak menulis.selama itulah juga idea menarik akan ditindas oleh anasir mengarut. owww mann...
mintak-mintak Allah panjangkan usia dalam rahmat dan kasih sayangNya.

nak kata sibuk sampai tak menulis pun tak juga. nak kata saya yang mati-matian pergi tolong saudara di Gaza jauh sekali.nak kata sibuk urusan harian,kerjaya,rumah tangga,pergi outstation apatah lagi.cuma apa ya?

diwaktu ini saya bersyukur ke hadrat Allah sebab mengurniakan sebauh kehidupan yang sangat istimewa dan membahagiakan.InshaaAllah. moga saudara Islam di Gaza dan seluruh dunia dibawah perlindungan Allah dari sebarang kekacauan dan kekejaman manusia zolim !

berbalik soal waktu yang tak menyempat nak tulis. takda sebab specific , cuma. cumalah kan... fokus ke lain yang diutamakan. rasa saya semua blogger mungkin bersetuju jawapan gini. ye dak ?

tapi sebenarnya lain orang lain cara mereka mendapatkan waktu untuk menulis dan berkongsi sesuatu.saya mungkin tak pandai urus masa dan masa tu lebih ke lain.

omo! omo!

semoga Allah permudahkan keinginan saya.laluan saya.hajat saya.
InshaaAllah.

tapikan , tak menulis di blog sendiri tetapi jari rajin pergi jalan2 dan baca blog orang. ya rajin !
idak nipu ni. yang beno ni! hee :)

blog yang saya rajin pi pasti sekali rakan2 taulan.orang2 yang berjaya dan dikagumi disamping bekas pensyarah dan orang2 yang pernah berbakti pada saya suatu ketika dulu.

selain itu , mos peberet saya is baca blog Ustaz Pahrol , Prof Ridhuan Tee dan seangkatan mereka.
tidak dilupakan laman ILUVISLAM.

dann.... pi baca laman2 retis metis. ngehngeh!

p/s : Jangan lupa selalu ucap syukur pada Allah dan moga kita kekal dalam hidayahNya! aaminn








No comments:

Post a Comment