jemput jadi kawan =)

Thursday, July 8, 2010

senyumlah wahai hati


senyumlah wahai hati walau kamu dirundung pilu...tabahlah kamu kalau itu memang bukan untukkmu...sabarlah dengan apa yang telah ditentukan untuk mu.terimalah seadanya jika memang ia terbaik untuk mu.

senyumlah wahai hati...senyumlah dengan sepenuh hati.
senyumlah kerana bahawasanya kamu pasti mendapat sesuatu itu dengan kesabaranmu.tenanglah wahai hati.tersenyumlah selalu...senyumlah dengan hati mu.senyumlah......kamu pasti lebih tenang.senyumlah seperti ibumu,walau bertandang ujian tapi si ibu tetap tersenyum.

senyumlah......
jangan malu untuk tersenyum,pedulikan siapa pun yang mentertawakan mu.senyumlah.
kamu pasti bahagia bila kamu tersenyum. dengarlah kata hati jiwa dan perasaan 'aku'...senyumlah kamu.

ya aku sedang tersenyum.
aku terus berdoa agar aku akan selalu senyum walau senyum ku dipandang sepi.aku akan terus senyum.senyumku,senyum sepenuh hati.

ibu,aku sedang tersenyumseperti mu.aku senyum untukkmu juga untuk semua.
jadi aku akan senyum selalu.

senyumlah wahai hati.bukan hanya senyum dibibirmu atau dimata mu.
senyum dihati akan membawa mu pada satu saat yang kamu sendiri tidak tahu keindahannya serupa apa dan bagaimana.

jadi senyumlah bersama hati mu.





anakefli 2010

No comments:

Post a Comment