jemput jadi kawan =)

Sunday, November 7, 2010

harini.

sedang2 otw nak berkemas2 tuk balik kuala lumpur.bandar yang saya sangat malas nak pergi.sebab tak seindah bumi kelahiran saya.heheh....harini jugak perut meragam,sakit sangat,asyik ulang alik ke tandas...berapa kali dah ni...dan saya jugak dipelawa untuk pergi ke kenduri rumah kawan abang ipar,tapi terpaksalah tolak,perut saya betul2 meragam ni...waktu menaip ni pun rasa tesekat2,perut memulas2...dahtu tadi siap makan sambal tumis lagi.bagus =)

lepas masak tadi sy sambung balik mengemas dan seesaikan apa yg patut,rasanya malas nak bw byk2 baju,buat berat aje...heheh...insyaAllah saya balik ke perak sebelum raya haji untuk menyambutnya bersama family tersayang =) eceh...

no baju raya,pakai yang lama2 aja =)
hurmm....kepada teman2 yang sudi menyinggah ke belog saya ni,terima kasih byk2,dalam beberapa harini mungkin sy tak update blog atas sbb 'kesibukan', eceh,beria la sibuknya...tengok keadaan,ada waktu sy share apa2 saja ya.hmm....kalau la ada duit bekepoi2,mmg la nak beshopping bagai...kene jimat...hehe...

malam semalam mood sy tiba2 hangin sikit sbb sy ada terbaca satu blog ni,tulisan dari seorg lelaki,maaf cakap amatlah tak bijak...suka2 hati dia buat penilaian dan konklusi pasal agama...siap kau,sama ada memang dah ada habuan utk kamu 'di sana' dan juga Allah bayar cash kat kamu...bengap yang bukan2..(tak pernah2 sy cakap camni.)

saya tak dapat nak ulas sekarang,insyaAllah ada rezeki entry akan dtg sy ceritakan al kesahnya.cuma yang pasti renungan utk diri sy dan teman2 semua,janganlah bercakap tanpa ilmu di dada,jangan anggap agama islam sbg agama yg membebankan.lagi satu,org menilai kita dari tutur kata,jangan nak tunjuk sgt yang anda tu 'jahil',sy tak fokus ada agama semata.tapi sendiri boleh fikir kenapa mesti buat undang2 sendiri bila bercakap.

jumpa lagi insyaAllah.

No comments:

Post a Comment