jemput jadi kawan =)

Sunday, December 5, 2010

jumpa semua.


jantung hati mak tok n tok wan =)




salam.

wahhhh,tajuk macam jumpa semua manusia aje.sebenarnya saya bersyukur sangat sebab minggu ni kami sekeluarga dapat berkumpul.alhamdulillah,dan yang pasti kepulangan adik beradik saya, kami meluangkan masa menjenguk atuk saya yang sedang kurang sehat.tapi alhamdulillah walaupun atuk sudah berumur 76tahun,tapi atuk kuat semangat,dia tetap kuat dan tenaga yg cuma sedikit tu dia bersusaha utk tidak menyusahkan sesiapa.

syukur alhamdulillah seluruh anggota keluarga berkumpul,biasanya memang payah berkumul semua memandangkan masing2 punya komitmen kerjaya dan kekangan waktu untuk bersama2.melainkan kebetulan semua berkumpul atau ada hal2 spesifik yg membuatkan semuanya ada.

haishh seronok betul!
biasanya kami sekeluarga memang suka keluar jalan2,bersantai dan makan2,tak kesahla di restoran ke ape ke,walau kedai/gerai tepi jalan pun kami boleh bersantai bagai.nikmat yg Tuhan beri memang tak ternilai bila mana kami semua dpat berkumpul dan mengeratkan hubungan dalam keluarga.dengan anak2 buah yg bijaknya,haishh bes betul!

hari sabtu semuanya mula berkumpul sbb ada dua tiga yg masih tak sampai sbb kerja.dan sebelum tu mana yg ada kami ke pasar malam,pasaraya,mana2 kedai sampailah menikmati udara dan keindahan ciptaan Allah di lumut dan marina island.

kakak sy yg sorang tu hari khamis dah sampai so memang banyakla mende alah yg kami nak buat,kalau tak keluar mesti kami masak sama2,buat itu ini...n tadi pun sempat lagi kami ke kenduri rumah kawan saya,teman lama waktu sekolah dulu,lepas tu terus ke lumut lagi,makan pizanye,kfcnye,kudap2 apa bagainya,macam2...

malam semalam pergi makan2 di restoran hentian qaseh,hah,abang ipar belanja! tenkiu2.
sodap n bes! gambar ade tapi kendianle upload ye...ececeh...

hmmm,bersiap sedia untuk bekerja ya.hehe
salam bahagia dari saya.

moga2 atuk lekas sembuh.amin.


No comments:

Post a Comment