jemput jadi kawan =)

Friday, December 24, 2010

mood.

salam.hi awak!
ececehhh..sejak bila gatai pakai awak awak neh ^^,

alhamdulillah,selamat sampai ke perak,syukur dapat jumpa mak ayah.alhamdulillah sesangat pada Allah sebab mak semakin pulih,cuma tinggal saki baki rasa lemah badan.harap saya dapat jadi anak yang tabah dan sabar melayani kedua ibubapa dalam apa jua situasi,mnta dijauhkan perangai2 yang tak enak....mudah2an.

hmm,malam ni menggaai nak tengok anugerah skrin kat tv3 kang.rasanya esok baru nak mula sikit2 kemas rumah buat apa yang patut.bilik saya pun berhabuk sebab lama ditinggalkan...

harap mood saya still cool.seriyes ni,saya taknak fikir benda2 yang merumitkan keadaan dan kepala otak saya,saya nak buat semua perkara dengan rasa hati yg tenang dan suka melakukan.nak cool aja.

dan saya nak setup sebaiknya jadual pagi saya yg banyak lari.adeke lepas subuh sambung tidur! cehhh! nak bangun,tanak tidur2 lagi..harap sangat ni! amin!...weweeee..lepas tu,nak rajin2 cabut rumput tu.skg cuti.kang da masuk tahun baru,keje macam2.mana nak buatnye kan...ye dakkk?

ececehhh...udahle ye,teman nak buat koje...rajin2,semua gambar2 yg penah dijanjikan nak upload,insyaAllah akn sy lakukan....heh!

salam.

No comments:

Post a Comment