jemput jadi kawan =)

Thursday, December 23, 2010

saya risau.

rasa nak terbang balik ke rumah bila tahu ma saya kesihatan kurang memuaskan,risau sungguh.dapat tahu ma kurang sehat pun waktu tengah makan tadi.betul2 selera hilang.tapi bukan itu masalahnya,saya risau sgt fasal ma.moga2 Allah melindungi emak dari sebarang perkara yang tak diingini.lindungilah mak,kuatkanlah semangat mak,tenangkanlah emak,tabahkanlah emak...

risu dengan kondisi emak yang tak menentu...ya Allah,tabahkanlah hati ni,huhhhhhhhhhh....tenangkanlah hati saya,semoga emak lekas sehat ya,mak kadang2 kerap rasa kepala terasa berpusing,lemah badan,kasihan emak...tapi saya tau mak kuat semangat,itu sebab saya tau mak sakit pun bukan dari mak sendri tapi dari kakak.bila cakap dalam telefon mak pandai kawal suara macam takde ape2.itulah mak saya.tak suka susahkan anak2,lebih suka selesai sendiri,asyik selindung sakit atau ape2 aja yg berlaku...tapi kalau suami anak2 sakit,mak bagai nak pengsan risaukan kami.bersusah paah siang malam jaga kami,makan minum kami,macam2la...tapi diri sendiri tak sehat,mak boleh cool chill apa bagai....

tabahnya hati seorang ibu yg diberi nama ROHANI ni...bangga ada emak seperti dia.kagum...
saya juga cuba cool supaya tak jadi hampir2 gila bila tau mak kurang sehat...cuma alhamdulillah mak dah kurang sikit sakitnya lepas ambil ubat dan minum air glucose.mudah2an kesihatan mak pulih seperti sediakala.amin amin amin ya Allah...


sehatkanlah tubuh badan ibubapa ku ya Allah....
amin...

No comments:

Post a Comment