jemput jadi kawan =)

Thursday, December 23, 2010

rindu lagi.

assalamualaikum teman2...siapapun yang menjengah blog saya ni,dengan berbesar hati saya menganggap kamu2 semua teman2 saya yang budiman.wewee.hye hye hye...rindu sangat pada emak dan ayah nun jauh di perak sana.haih rindu betul lah!

semoga Allah kabulkan segala doa2 saya.amin.
semoga emak ayah sentiasa sehat,kuat semangat,dipanjangkan umur,dirahmati seluruh hidup mereka dan mendapat keberkatan dari Allah.sampaikanlah segala hajat emak dan ayah hendakNYA...

sayangnya pada emak.kasihnya pada ayah,walaupun sebenarnya saya cukup2 tak reti nak tunjukkan rasa kasih apa lagi nak buat mereka bahagia dan selalu tenang bila bersama saya.saya memang tak berapa pandai jauh sekali macam anak2 lain yg pandai buat itu ini,bagi itu ini.hadiahkan ibubapa apa bagai sebagai tanda penghargaan buat ibubapa masing2.....saya cuma dapat luahkan semua tu melalui kantung doa yang tak pernah berbelah bagi untuk ma ayah...ye saya tak pandai bermadah pujangga demi ma ayah.membahagiakan ma ayah mungkin mudah,tapi untuk buat mereka bahagia sepenuh hati hanya YANG EMPUNYA DUNIA YANG MAHA TAHU..wajibnya kita sbg anak membahagiakan ibu bapa...apapun,saya selalu berusaha untuk buat yang terbaik dan memberikan yg terbaik.insyaAllah.mudah2an.amin.

salam kaseh yg tak terhingga pada emak dan ayah.
rindu sangat!

No comments:

Post a Comment