jemput jadi kawan =)

Sunday, December 19, 2010

paris darul makmur. (uhuk2)

salam kesejukan dari saya.
masyaAllah,nikmat hidup dari Allah yang terlalu berharga pada saya.alhamdulillah ini kali kedua saya ke paris.

saya kira2 kesejukannya hampir 19*c...amatlah sejuk.kalau 16*c saya terus keras kat atas neh....haishhh,sejuk tapi memang bes...haha.mandi pagi2 naik kematu jari jemari.tapi sebab suka suasana kampung dan beria nak rasa suasana baru di paris,teman ikutkan aje kemahuan diri yang biasa2 aja ni.mengada 6__6.weweee

nak upload gambar2 saya sejak dari KL,PARIS,macam2 tempatlah haishh tak dapat2 sebab usb tak bawa...huwarghhhh! heh.

tadi dalam dekat2 nak maghrib baru sampai texas**, penat..agak jugakla.walaupun petang tapi tetap sejuk beku bila mandi.dekat national park tadi pun sikit punya lama hujan.suka.sebab rahmat.dan tak jadi naik boat.weweee...hujan....

baiklah,ada kesempatan update cerita lagi ya.
insyaAllah kejap2 lagi get ready ke destinasi lain.
=)

daaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment