jemput jadi kawan =)

Thursday, December 16, 2010

seharian di karangkraf.

weweee.....

cantiknya kak alwani dengan suaminya abg farhad....ececehhh....padahal saya baru pertama kali jumpa diorang ni...baiklah mari saya kenalkan mereka...ALWANI HAJI FICKRY,dan suaminya FARHAD DATO' ....masyaAllah saya lupa,weweee...dan alwani ni anak kepada empunya karangkraf.syarikat yang amat membangun dan memang terkenal amatlah ya...sapa2 yang tak tau meh2 sini saya kabokan ye...baiklah,ambarnya kemudian saya upload ya,wewee....

sebenarnya saya join pun atas perminaan akak yang ajak join catering dia,weeweee,akak ana pun memang keje situ then dia ade amek tender dan get involed dgn majlis resepsi itu tadi...majlis tu tadi dibuat di perkarangan bangunan besar karangkraf,saya tak pakai lawa2 pun,simple n smart aje.ececehhh....

walau penat tapi berbaloi sebab jumpa macam2 manusia.ater,dah itu company ape kan...weweee.segan memang la sangat2...semua orang ka situ hebat2 dan berstatus lagi tu.bos2 besar hampir semua turun..akak pun ade,cuma for a moment dia ada meeting,jadi saya dan adik carry on the job.alhamdulillah,kawan2 akak,staff akak pun rajin menolong...ramai orang tu...haishhh,segannyalah...

dalam sibuk2 saya buat kerja,nampaklah mona din,pengasas leesa formula,perghhh,naik bmw tu nokk...kagum mak nokk!...hahah!...lagi sape tu,alah..abdul jalil ali,dia memang penulis femes,mungkin familiar bagi orang2 yang berusia,tapi sebab saya kaki membaca,saya kenal dia melalui majalh keluarga atau midi tak silap.gaya penulisan dia memang bes.tapikan...ramaila yang femes emes tadi.sampai lupa nak cerita ni.huh! dua orang cantik manis pekat melekat si gadis dewi remaja,ape namanya memang tak hengatla,tapi mcm patung nokk!hahahah-saya nampak diorang waktu bersalam dengan akak saya,siap depe cium tangan akk lagi...

eh2,wah2,si zulfadzli,jurumekap tu,dia pun ade,min editor media hiburan,lagi ntahla...tak ingt dah..ni pun ala2 penat ni,tapi saya teringat nak update blog,so why not saya share bende alah ni kan...

dalam jam dekat kol empat petang baru saya balik...PENAT....weweee...seronok jugak get involved majlis macam tu.femes mak nokkk!hahahah


tahniah kepada pengantin baru,semoga kekal hingga akhir hayat hendakNya.semoga Allah memberkati dan merahmati hubungan dan kehidupan mereka.amin.

tahniah!!! ALWANI&FARHAD.


No comments:

Post a Comment