jemput jadi kawan =)

Thursday, January 6, 2011

hana tajima dengan hana kefli.hihi



hai,saya hana kefli.bukan hana tajima.hana tajima tu kakak belah
sepupu perempuan pangkat makcik sebelah datuk saya punya
keponakan yang tinggal berjiran dengan hana tajima di jepun.
-mana ada,orang main2 aje.
t_____t



huisshhh,gila ke tak lawa macam ni?
orang yang takde mata memang kata tak lawa.bukan jeles tapi buta mata hati.
nilah dia hanatajima yang saya duk kalut minat tu.
kalau tak secantik dia pun,saya kagum dgn apa yang dia ada...tapikami sama.ape?
kami gurl lah!
kalau saya yang ada gambar ni serius tak secantik dia.heh
ya rabbi,lawanyaaaaaaaaa....

tapi kan,dia dah kahwin...muda you...
sama macam maher zain,napelah awak awak semua datang malaysia
lepas kahwin.heheh...

merasalah yuna n bebudak lain yang datangmasa apeke tah time hana tajima datang mesia haritu.


berani sungguh gabungkan nama hebat itu
dengan nama hot seperti gue dehh...hikhik,




sape hana tajima?




sape hana kefli?




femes ke diorang ni?









hayy,dah tentulah....hana tajima tu kan pereka pesen...antara pereka pesen wanita muslim pertama yang create pesen untuk gadis islam yang mana sekarang neh anak2 gadis baik remaja,pra remaja dan expired remaja duk begaya bagai ala2 arab pun ade,ala2 vintage pun ade,ala2 korean muslim pun ade.eh ade ke korean muslim yang gaya gitu?hikhik..mandai aje..

kalau tengokkan pasaran gadis yang begitu nak kelihatan hot tahap gaban memang ramai.sangat ramai.harapan saya betapa hot pun anda nak hot n mahu menjadi perhatian ,asalkan anda tahu jaga tatasusila peradaban kita sebagai musimah.kalau tak tahu makna muslimah rujuk yang arif,beli buku yang punya definisi muslimah.dan jangan salah faham yang muslimah bukan makna kita alim...dan tak perlu marah kalau ada yang kata awak muslimah...pakai hijab bermakna anda malu.tahu adab,tahu protokol yang dinyatakan dalam islam.tutup aurat maka adab lain juga perlu selaras ya,dan lagi molek kalau pakai hijab disertai dengan pakaian yang sesuai.pesenlah apapun,tapi jangan sampai jadik sarung nangka sesangat.saya tak tuju kepada sesiapa,ini liberal.saya peringat diri saya sendiri jugak ya.

'indah dimata,dekat dihati,
indah dijiwa,si gadis sejati' -anakefli.

wallahualam.

No comments:

Post a Comment