jemput jadi kawan =)

Saturday, January 29, 2011

nak jumpa

gambar sekadar meniup kerinduan yang
tak terhingga buat teman2.



salam.hai
oh Tuhan rindunya pada teman2 yang bisa membuatkan saya senang dan selesa bila bersama mereka.terima kaseh pada teman2 saya.insyaAllah ada rezeki kita ketemu ya....

rindu teman2 lama...
kawan2 sekolah,
kawan2 universiti,
kawan2 yang penah bekerja dengan saya,
kawan2 yang membesar dengan saya,
kawan2 yang menyenangkan hati saya,
kawan2 seperjuangan dengan saya

dan sesiapa saja yang pernah menjalin hubungan persahabatan dengan saya...
baik jauh atau dekat....saya rindu kalian...
semoga Allah merahmati kita...amin.

p/s-teringat zaman skola tadika n skola rendah sampai ke skola menengah.jgn taktau saya slalu jd ketua,.yg pelik ckp saya org ikut aje...mmm.gamaknya sy ni outspoken ke hape...tapi bukan hebat tara mana...cehh...segala bentuk xtvt ke apeke,ketua manjang! tanak jd ketua dah...bkn bes.ahahhaha

No comments:

Post a Comment