jemput jadi kawan =)

Thursday, January 27, 2011

muda tua atau remaja..

maaf,gambar zaman muda.


salam...
tekenang kenang zaman lalu yang menggamit jiwa muda belia remaja yan amat kelakar....naif gila time muda remaja dulu.sekarang ape?hikhik.sekarang umur saya sedang melewati pra dewasa.ecececehhh...lambat lagi...lebih kurang 3-5 tahun baru dewasa...ewahhhh...saya kekadang rasa muda,tapi rasa muda bila begaya aje,pemikiran,otak bagai saya nak dewasa sebab maulah buat perkara2 yang tah pape ni.malu....contoh!
ngelupor ngamuk marah adik,kadang2 benda kecik blh hangin dengan dia..

dan saya tak boleh nak rasa diri ni muda selalu,sebab melalui pembacaan saya,sebaiknya kita merasa diri semakin tua agar ketamadunan kehiduan kita selaras dengan peningkatan usia,dan perlu rasa diri senantiasa muda supaya kita bertenaga,hebat dan sempamanya untuk meneruskan hari2 yang lebih mencabar di hari akan datang..insyaALLAH...

No comments:

Post a Comment