jemput jadi kawan =)

Friday, January 7, 2011

terima kasih teman,


no.1
terima kasih ye kak.tak sangka persahabatan yang dibina kita
hingga buat akak percayakan saya sampai bubuh ana kat tempat utama list teman terbaik akak(cakap sampai menitiskan airmata)...
hehe...hahha.
teman saya yang memang bes,kak fazi atau Faziah Abdul Hamid.
orangna cool,rajin menolong orang,baikhati,pemurah
dan selalu jadik bahan bila berjumpa.
nak tau takkk? kak fazi ni sangat rajin call saya,malam raya haji haritu dekat sejam potpet2 dengan dia.hahhaha.....
tq so much teman. =)





no.3
dan ini dari teman baru saya,kami kenal kira2 setahun lalu di pusat latihan kemas
gopeng perak.terima kaseh ye cikgu sebab sudi naiktaraf saya teman terbaik cikgu
abad ini.hee.cikgu Nurhidayah Narudzaman.
sedikit info tentang dia-rajin bertegur sape dengan saya di facebook,misalnya
rajin like apa saja staus saya yang berbaur kebaikan.ececehhh...seorang guru,agak
cool dan cantik orangnya.



no.9
heee,dan ini di tag oleh teman fb juga.namanya cun sangat,sama macam tuan dia
hana rozanna.kami kenal betul2 kat fb aje,rajin like status saya,rajin bertegur sape,cool dan
sangat manis orangnya.heyy,dia pandai silat tau,dan kalau tak silap
dia freelance model,hot you.
itulah serba sedikit tentang dia ok.
terima kaseh ya.





gambar dari kanan yang pertama.hee

yang ini pun kawan fb juga.baiklah jarang bersembang,kenal macam tu saje,
apapun terima kaseh ya Farha,manis nama awak dan awak lagi manis.heee.
baik hati betul teman2 fb ni kan.
tq so much.





haaaaaaaaa,yang ini memang melambak2 kene tag,saya cuma ambil salah satu aje
ya,jangan salah faham ya,hihiii...
alah biasalah yang untuk bulan2 kelahiran tu,saya tak reti nak buatnya
jadi bila orang tag kat saya,terima kasihla ya.
saya hargai,cuma kadang2 terpaksa remove sebab banyak sangat.
terima kasih ya.




sekarang nak cerita pasal kawan yang baik hati tag saya sebagai teman terbaik.taklah ramai,tapi sebab terharu punya pasal saya berbangga nak isi salah satu dari entry kat blog saya ni...

yang kurang kenal dan hanya kenal melalui facebook aja pun ade tag.mungkin sebab sering chat,borak2,bertegur sapa,keselesaan wujud dan disebabkan itu agaknya saya di tag.alhamdulillah terima kasih.semoga kita semua sering mendapat keberkatan dari YANG MAHA ESA.amin.


no matter what,anda semua cool.dan saya terharu plus teruja kenal dengan kamu semua.semoga kita sentiasa berada dalam keadaan yang tenang.insyaAllah.


'KALAU KITA BERBUAT BAIK SESAMA MANUSIA,MAKA SAMPAI KITA TELAH PERGI MENINGGALKAN ALAM FANA PUN ORANG TETAP AKAN INGAT'insyaAllah.' -anakefli,




No comments:

Post a Comment