jemput jadi kawan =)

Friday, March 25, 2011

get ready

pssttt-nak belikan hadiah kereta ok tak?
pinjam gambo ye pak =)




salam.
banyak perkara melebihi biasa perlu fikir,lepas tu siap sangkut paut dengan duit.hee...takpe2,korekle mana yang ade,bulan ni and akan datang dalam family saya adalah dua tiga yang akan celebrate besday masing2,so as usual setiap tahun saya takkan lupa hadirkan sesuatu untuk mereka2 tu.bukan kewajipan tetapi dalam islam sendiri menganjurkan supaya kita menghargai sesama kita,dan cara memberikan hadiah adalah salah satunya,mahal atau tidak,hebat atau tak bukan ukuran,tapi hanya satu yang dilihat Allah pada pemberian kita tu,semestinya keikhlasan.pentingnya ikhlas itu.dan kalau nak tau,saya memang suka kasi suprise pada orang,bagi hadiah lagilah suka..hahah

tapi bukanlah tahap artis2,orang2 kenamaan atau bangsawan punya kejutan...hee...sambutan pun ala kadar,baca2 doa selamat..itu saja.cuma saya ni sangat suka dan rasa selesa bila saya beruat sesuatu untuk orang2 yang sangat2 berjasa dalam hidup saya,mendoakan saya dan segala2nya.terima kasih semua,jadi nak buat lain2 perkara taktau,takde uwang berjuta.n u noe wht my dear readers,amboi!!!....ahahha,saya sebenarnya sejak kecik2 suka hadiahkan orang hadiah hasil buatan tangan saya sendiri,like card,my drawing yg entah hape2,saya buatkan satu tulisan tentang kehidupan n letakkan dalam botol kicap(botol kicap kipas udang,berguna tau)...lepas ni mesti ada boikot saya.sebab hadiah tak menarik...mcm saya cakap tadi,ini cara saya n saya ikhlas...nak beli jenama antarabangsa belum tahap tu lagi.kikiki

but kali ni saya kekangan masa,n isyaAllah esok keluar saya nak beli aje.dah rangka2 dalam otak nak belikan apa 4 kakak,abang2 ipar...3 orang sekali nanti akan sambut sama insyaAllah...tapikan untuk lelaki apalah nak dibagi ni...takan wallet aje medang,takan belt,takan parfume,takan tshirt aje,takan suar jeans aje,ape yang lagi cool eh...bagi maian ajela kali ni...hahahhaahha

p/s-hargailah mereka yang ada di sekeliling kita,tak perlu terkejar2 yang belum tentu akan penghujungnya...salam sayang semua =)

No comments:

Post a Comment