jemput jadi kawan =)

Friday, March 25, 2011

rezeki

salam.alhamdulillah...haishh...rezeki.sykur,subhanallah MAHA SUCI ALLAH,sesungguhnya Allah itu memang terlalu sayangkan dan mengasihi hambaNya..amin.alhamdulillah...seratus kali atau billion words dat i says pun takan dpt menggambarkan betapa saya bersyukurnya...mudah2an rezeki itu berpanjangan...amin ya Tuhan,pada yang membaca terima kasih,sekurang2nya u all juga sama sekali mendoakan diri sendiri,dan apapun doakan yang terbaik untuk saya.terima kasih Allah.

saya gembira tak terkata walaupun sebenarnya saya sendiri takpasti kalau2 keputusan itu memang terbaik buat diri dan keluarga atau sebaliknya,cuma saya berprinsip apapun keputusannya saya selalu berfikiran optimis,tak rugi.lagipun saya yakin dengan rezeki YANG MAHA KAYA,

p/s-rezeki takkan datang bergolek melainkan memang kita yang selalu ada inisiatif untuk itu,berdoa,dan pastinya tawakal pada Allah swt.ingat janji Allah itu pasti.sayang semua =)

No comments:

Post a Comment