jemput jadi kawan =)

Monday, March 28, 2011

nak tacing.nak emo.

salam.hi
alhamdulillah selamat sampai di kuala lumpur semula.seperti biasa,bila kesini banyak perkara yang perlu saya selesaikan,kebetulankan semalam saya balik kl naik bus,biaselah kalau naik bus mesti cuak bagai,tapi alhamdulillah kali ni mcm ok sikit,cuak tu kurang cuma tak bes bla seat saya orang lain yg duduk,dan memang adatlah kalau ahad bus penuh! tempat duduk nun jauh kebelakang,aisehmen....dahla barang banyak,bag bajunya dua,bag camera,bag laptop,n satu bag penuh makanan,air,payung,kipas kecik saye,n apa lagi tah...kalut betul la bila susah nak bejalan dalam bus yg penuh dek org,padahal bus arwana tu sikit punya besar...luas,paling tak syok bila org takreti bertolak ansur n belagak.apesal hah?dalam banyak2 hal dalam hidup saya,saya cukup tak rasi dengan manusia belagak.sombong.angkuh.naudzubillah minzalik.

satu hal bila dah tau saya bawa barang banyak,besar so bagilah laluan apa salah,kedua kenapa mesti jadi manusia yang tak beretika n sangat2 tak profesional...bukan pasal dalam bus aja,merata ada manusia2 yang bersikap amat pelik mcm tu.bweekkkk.tak suka...

itu hal emo.tapi kalau hal tacing pulak,mmmm...sebenarnyakan...time nulis ni rasa memang mcm hampir2 takbes...mcm nak tacing pun ade,mcm sedih pun ade.heee...cool...tacin sikit sebabnya saya ada join satu organisation ni,then untuk itu saya dah cuba lakukan yang terbaik,then bila ada anjuran satu pertandingan yang bercorak antarabangsa punya contest,saya join jugak,dekat2minggu saya habiskan masa kaw2 utk itu,then dia pnya result keluar semalam sama hari saya balik kl,n saya dalam bus punyalah pegang hp takut takdgr bunyi ke apekekan,tapi seharian saya tunggu panggilan even semalam lepas sampai kl,saya duk sibuk sana sini,n malamnya saya on fb tgk result....memang menyedihkan.sebab saya tak tercalon namanya disitu.oh Tuhan.sedih jugakla...sebab memang sepenuh hati n jiwa raga saya buat,berkorban masa,berkorban tenaga otak,badan n macam2 untuk siapkan proposal bagai...tapi saya psikologi diri n ingatkan diri yang mana kalau memang bukan ditentukan untuk kita,maka rezeki itu pastinya bukan milik kita.walaupun memang tak dinafikan saya memang mmmm....susah nak cakap.kadang2 sebagai manusia biasa ni,sesuatu perkhabaran itu amat menyakitkan n ambil masa untuk pulih..rasa takberbaloi pun ada.tapi tulakan.bukan rezeki untuk saya.hoi! stop tacing =(

mm,taknak cerita sangat,nanti bertakung air mata.tanakkkkkkkkkkkkkkkkkk

p/s-sabarlah wahai hati

No comments:

Post a Comment