jemput jadi kawan =)

Monday, March 28, 2011

harian metro


hi..salam,semalam sempat jugaklah ke dataran,nak join poco poco HM memang dah teksempat sbb saya sampai kl pun dalam 3petang,lepas sampai tu saya balik pj dulu,hantar barang n terus ke balakong,ikut akk pergi amek gajet kesayangan dia,haha.lepas tu baru ke dataran then saja2 terus ke pentas sbb dengar orang nyanyi2 bagai,tengok2 adala rozlan aziz n ifa radziah.hee.saya bolehlak tahan kenal artis2 kat mesia ni,cuma takla fanatik,kenal2 gitu aje.saya baca paper,berita on9 usah cakapla sebab saya memang ambil tau hal2 semasa.at least taklah diperbodohkan dek orang.artis ke apeke,semua saya baca.haahahaha.dan paling penting akhbar HARIAN METRO memang berada nombor satu dihati,ni ayah yang punya cara,dia yang ajar saya n lain2,setiap kali beli paper memang takkan lupa beli metro.kalau sabtu ahad pulak siap beli utusan malaysia dengan metro.hari2 paper metro.takcukup baca paper saya akan baca on9,hee.n seikhlasnya berita2 yang disampaikan memang bagus,cepat,padat,menarik dan memuaskan!tahniah atas sambutan ulangtahun HM yang berusia 20 tahun!!!

jom layan gambar yang ade,taklalu upload banyak2,ni pakai beghukbenk,kalau pakai seghimix or yes mmg saya taruk banyak!


cun.bentuk tubuh anak dara pun tak tentu mcm dia.memang saya kalah tau.hahah


entahla,rasanya ifa ni jadi emcee dgn roslan syah sempena konsert HM ni.tapi memang okla,pandai layan orang2 yang hadir.


hahah,roslan ni selamber buat lawak,siap turun pentas


time ni mat saleh ni kene kaw2 dgn roslan,kena cakap
'SAYA SUKA MALAYSIA N SATU MALAYSIA' n mcm2 lagila
okla juga,sebab bahasa dia cool.nama mat saleh ni tim taksilap.dari canada.


haa,ni time kene cakap tu.hahah.siap kene menari bagai nanti!


macam2la dorang ni.ni bila roslan cakap u kene menari sama2 lagu dangdut.hahahah


jogetla ye,comel aje si mat salih ni tekinja2.

ok,berita takbes.dia dah kawen ya,tu sbb evev duk tekinja2 ats stage dia still pandang bawah -wife dialah!


see.pandang lagi.kikiki


dah petang,orang beransur pulangla kan...


tabik pada orang2 belakang tabir.buat kerja sampai usai.orang lain da tentu boleh rehat apanya.tula yang dinamakan habuan masing2,tuntutan kerjaya masing2.selamat bekerja =)


tahniah harian metro =)

p/s-semalam takletih langsung.apesal ha.pukul3pagi baru tdur,n esok pulak saya ada tutttttt...semoga semuanya berjalan lancar ok.hee


2 comments:

  1. pep pergi malam sabtu. tgk JOZANN. hehhe

    ReplyDelete
  2. haha,tau jugak sebab ana selalu g baca blog pepsi.

    i lap jozan!

    ReplyDelete