jemput jadi kawan =)

Friday, March 11, 2011

khabar gembira.terima kasih Tuhan.

alahmdulillah...terima kasih emak ayah dan seluruh ahli keluarga serta semua yang mulia hatinya mendoakan saya.alhamdulillah...pagi jumaat yang indah,mulia dan mendamaikan saya mendapat khabar yang sangat baik,begitu mengujakan sampai saya sudah merancang itu dan ini,saya berangan atas macam2 perkara,subhanallah...sesungguhnya penantian itu satu penyiksaan,dan penantian itu juga menurut emak satu jangka waktu yang memerlukan kita tabah,kata seorang ibu memang tak pernah silap...betul ma..penantian mengajar saya erti tabah,sabar dan melihat sesuatu sebagai pembelajaran untuk lebih matang meniti hari2 muka...dan terima kasih Allah kerana Engkau menguji ku dan Engkaulah jua yang memberi aku rezeki...aku bersujud kepadaMu...aku bersimpuh kesyukuran kepadaMu..sesungguhnya perancanganMu untukku lebih hebat dan membawa kesan pada seluruh hidupku...alahmdulillah...Allahuakhbar!aku bersyukur Allah....terima kasih Tuhan...alhamdulillah...dan jika memang Engkau tentukan rezeki itu buatku,maka Kau permudahkanlah segalanya,Kau tenangkanlah hatiku,moga2 segalanya berjalan lancar...masyaAllah...indahnya perasaan saya tka dan saat ini...dan sabar itu memang adalah kunci kehidupan...kunci yang dapat membuka segala impian,harapan dan cita2...segalanya perlu sabar,andai dipojok akan ujian tabahkanlah hatimu menghadapi...

Alhamdulillah ya Allah...walaupun airmata berjuraian menitis dan punya kata2 untuk dikatakan tapi semua tu belum cukup untuk nyatakan betapa saya kini sarat dengan rasa kesyukuran...Indahnya perasaan ini...subhanallah....alhamdulillah...syukur....haishhh....tak tau nak cakap apa lagi....

p/s-saya memang bukan dilahirkan sebagai manusia yang hebat,dan saya tak pernah rasa saya begitu,tetapi entah kenapa saya bersyukur sangat atas segala kesederhanaan yang Allah berikan pada saya.alhamdulillah....

No comments:

Post a Comment