jemput jadi kawan =)

Tuesday, March 22, 2011

setia menunggu

bismillah...salam
hi semua =)

saya selalu dalam situasi menunggu dan terus tertunggu-tunggu.kadang2 menunggu umpama buah yang tak gugur.memang ada ketika rasa dah tak lalu.rasa aduhai,cubaan betullah kehidupan ni kan.bukan nak mengeluh,tapi kadang2 bila kita mulakan sesuatu dengan harapan ada hasil yang baik tapi takda apa-apa pun,mesti kita akan rasa...something wrong or what?kan? musykil.kalau tak marah2,tak merungut lagi something 'get' wrong.haha...nak kata saya ni susah payah berfikir tak jugak,tapi memanglahkan,penantian memang satu penyiksaan,tapi hakikatnya sebagai islam,jadikan kesabaran dan ketabahan dalam hidup kita sebagai kunci terbaik...kunci tu boleh digunapakai untuk apa saja jenis permasalahan dan ketentuan yang Allah hadirkan untuk kita...

saya masih menunggu karier yang paling baik untuk masa depan saya,masih menunggu peluang2 terbaik demi kecemerlangan hidup saya...yang pastinya saya harap saya tergolong dalam kalangan orang2 yang mendapat redha Allah sekalipun saya bukanlah manusia sempurna.

sesiapapun yang hadir ke blog ini saya ucapkan berbanyak2 terima kasih,semoga kalian dirahmati Allah.teruskan menulis selagi tidak mendatangkan keburukan pada diri dan orang lain pastinya.

p/s-takpe tunggu lama mana pun,lagi lama tunggu,lagi berbaloi habuan untuk saya hendakNya.amin

No comments:

Post a Comment