jemput jadi kawan =)

Sunday, March 20, 2011

kenangan tu!






teman-lovehunters

ok,baiklah...saya takpasti u all semua dah familiar dengan lagu ni atau belum pernah dengar...silakan mendengar ya...insyaAllah tak rugi.dengan lirik dan penghayatan khusus pada melodi buat kita rasa betul-betul2 teruja dengan lagu ni...

punya sekian lama since 2007 duk cari n now baru ketemu lagu ni sebab lepas saya siapkan proposal n emel kat hmetro tadi,antara isi yang perlu ada adalah nombor ic my emak,so dalam diary saya tu ada tajuk lagu ni siap lirik,saya tiba2 teringat n terus search la!ahahaha,jumpe! so lets enjoy together2...hee

nak tau sejarah lagu ni,ala lepas spm dulu,saya keje kat pos besar kl,kat daya bumi tu la...saya pegi naik rapid kl aje dari taman medan,nak tumpang akk malas sebab dia lain departmen,n kitaorg pun keje mana sapa tau adik beradik...ahahah....kipit da secret atas permintan saya.ape kes nak gtau orang,kang org cakap patut senang dapat keje situ,ada kabel beso...cisss! mencik.

so sebab naik bas,usually in bus pasang lagu bagai,n bus rapid yg saya naik tu memang suka sinarfm kot,abyfana dj time tu,dia suka putarkan lagu tu...saya pun layan jela sementara sampai tempat keje...memang cool n rasa sedih sesekali sbbkan berjauhan dengan family,fren semuala kan...n saya ingat jela tajuk n nama kump. tu...n dari situ duk cari,sekarang baru jumpa! hahahha....gila lama...now 2011 already nak oi...apapun enjoy!

p/s-bahasa yang intang pukang amat dikesali.

No comments:

Post a Comment