jemput jadi kawan =)

Wednesday, March 9, 2011

usaha baik2

assalamualaikum teman2 semua.
oh memang dasyat hari neh...saya memang betul2 usaha tahap gaban untuk siapkan thesis...heheh...esaimen lain pulak tunggu giliran untuk disiapkan...tapi sekarang saya memang tengah kalut selesaikan satu kerja yang memang pelru perah otak dan fikir baik bila buat karangan..ive back to skool back!hah.ayat....biasalah kalau buat essay sastera ayat memang kene gempak,tapi bagi saya kalau setakat gempak tapi ciplak n sendiri tak faham tara guna deyy!alhamdulillah saya ni jenis kadang2 tak perlu nak gempak2 ayat n bahasa yg agak sukar maksudnya word yg mmg berprofil tinggi tapi nak buat apa kalau org kurang fahamkan?tu sebab saya suka olah gaya bahasa sendiri yg ala2 kampung,nak bando sgt buat apekan..bina ayat sendiri tapi bagi kelihatan awak tu educated la sikitkan...taksemestinya ayat sastera sgt konon...dan tak perlulah nak falsafah ala2 shakespeare..heh.saya kan,nak menyimpang kejap! dari skola saya mmg rimas bab2 tiru meniru ni.seyez tau! dan kalau saya yg meniru cool jugak! ini kene tiru...sampaila naik SMK,universiti n sampai da keje kene tiru..cehh...takpe saya takmarah.tapi ai admit mmg RIMAS....cubalah buat keje baik2,buat kajian betul2,belajar betul2,kasi tumpuan tahap dewa,heyy sure u boleh...

ok berbalik pada tajuk asal,insyaAllah saya akan buat sehabis baik,jawab soalan baik2,cuba yg terbaik dan saya serahkan pada YANG MAHA ESA,ada rezeki adela...amin....tapi tadi tgh yea2 buat saya stuck kat satu tajuk esaimen,uhh,mm sabo ajo den membueknyo...baiklah izinkan saya terus berkarya...ecececehhh...

salam

No comments:

Post a Comment