jemput jadi kawan =)

Thursday, March 10, 2011

teruskan perkara yang baik.hentikan yang sebaliknya

SALAM.

pepagi ni,bila dahsiap semua kerja,alhamdulillah.dan saya perlu teruskan buat kerja semalam yang masih memerlukan perhatian dan scan banyak2 kali,ouh,terujanya buat kerja ni...teruja sangat....hehehhh...mudah2an saya diberkati Allah.saya tak mau buat pekerjaan yang sia2 dan tak mendatangkan hasil.buang masa,tenaga,bil api,semua jenis bil.tapi bil2 tu bukan saya bayo.saya cuma keluarkan tenaga minda,minda bekerja tanpa henti,berfikir dan mencari resolusi bagi setiap permasalahan,takpe.cool.selagi ada daya,selagi saya mampu akan saya curahkan kudrat iradhat untuk mencari yang terbaik dalam kehidupan.insyaAllah.dan apa yg lbh penting,sebagai ISLAM,hidup kita demi mencari redha Allah...

p/s-kerja sebaik mungkin.cakap senang.nak buat senang tak wahai pembaca budiman?

No comments:

Post a Comment