jemput jadi kawan =)

Friday, April 15, 2011

bes sangat!

salam,alhamdulillah,sejak2 ni jadual memang sibuk,tak sibuk pun saya akan cari waktu jugak untuk sibukkan diri.syok! selamat tinggal sebentar pada kerja,urusan peribadi,tilam bantal,makan apa lagi...pagi tadi ke teluk intan,ada urusan,balik siapkan apa yang patut then lepas zohor keluar balik pergi jumpa orang,lepas tu singgah rumah sepupu yang agak jarang2 ketemu,yang besnya saya main bola sepak tu.pada saya cool aje,sebab memang dari skola rendah saya kaki bola.suka main bola,bola sepak ke,bola tampar ke,bola jaring ke...ape2 yang ade kene mengene dgn bola lah!

puas hati main bola sepak tadi,dengan pakaian yang elok,seluar jeans,n selendang yg gelebeh,saya tak peduli,main aje...kikiki...alhamdulilah,amat2 seronok,sepupu tu pulak lagi muda dari saya,hahaha,saya le yang menang...ahaha,sipa pesan ada rezeki jumpa lagi nak main lagi..ahah,hebta betul! dah tu peluh,beria2 lencun!

lepas balik dari umah kazen,terus ke rumah kawan,settlekan perbincangan yang tertangguh,insyaAllah takda aral ahad ni ada janji...sembang punya sembang,tut2 jam dah dekat 725petang,ape lagi bekejo le balik...tapi drive idakle laju bebeno...awok sayang nyawa...hihi...

p/s-seronoknya jadual padat!

No comments:

Post a Comment