jemput jadi kawan =)

Monday, April 18, 2011

jumpa teman.

SALAM,

semalam alhamdulillah dapat jugakla saya dengan 3 lagi teman jumpa sambil berkelah bagai di teluk batik,perak yang indah lagi heaven macam dekat pulau redang rasanya..betul ke tak sila try ke perak. =)


jumpa ni pun secara tak rancang sangat memandangkan saya ada balik cuti2 heaven kat perak,seronok jugak berkelah bagai ni.macam tapecaya aja,sebab saya tak pernah keluar berkelah dengan kawan2 ye anak2.susah nak keluar jalan makcik ni nak oi...macik orang kampung =)

ahaha,alhamdulillah juga sebab ma saya kasi kelua(kalaulah ada anak2 urban lagi bandar or anak2 remaja muda belia baca agaknya dia geli dan meluat tahap gaban dekat saya...lain orang lain caranya ye nak,macik bukan kaki sosial tahap urbanation...mak rimas ,gaaaaaa)

saya nak kelua mesti dan wajib BERITAHU atau LAPOR DIRI kepada ma atau ayah,kalau di kl mesti BERITAHU akak2 or abang.saya is mementingkan perkara yang mungkin anda anggap remeh.BUT NOT to me.and sebelum lupa,i dun care orang nak cakap saya is anak emak or ayah,habis kalau bukan anak emak ayah anak sape? kucing? gaaaaaaaaaaaa =)

cukup cakap2,mari saya hidangkan beberapa layar gambar yang tak glemer mana ni.

teman saya ni manis,berani,bijak dan pandai orangnya.semanis namanya,cik salehah.
BUT kami memanggilnya le'a.comel kan?


teman ini saya panggil namanya huda,seperti orangnya,lemah lembut,manis dan sangat cool.
syukur sebab saya dikurniakan teman2 yang baik,bertolak ansur dan palig seronok bila saling menghargai dan memahami.



si diana ni gadis yang jujur,baik dan memahami.saya juga selesa dengan dia,paling cool dia
selalu jadi bahan oleh saya.kweweee...dena gurau itu ubat kesedihan..ahahhaha



lepas ke teluk batik,mandi manda,makan2 apa bagai kami terus ke tepi laut lumut,heaven betul.bila dah berkemas,dari teluk batik kami makan2 entah round ke berapa di lumut plak.hee.
lupa pulak,makanan mak aihhh..banyak,tapi saya tak ambil gambar pun...



syukur,syukur kerana Allah mempermudahkan urusan kami,menizinkan kami bersama dan bercanda ria semalam...to dena,huda n le'a,tq so much kerana bersama2 menceriakan hari saya.
insyaAllah diizinkan Tuhan kita ketemu lagi =)


p/s-syukur kepadaNya.tq Allah atas segala nikmat yang dikurnia.terima kasih meluangkan masa membaca.


No comments:

Post a Comment