jemput jadi kawan =)

Monday, April 4, 2011

penangan HKLBR.

nampak sangat saya macam takde keje kan?yela entry ni kan nak cakap pasal ABPBH dan tentunya HKLBR.

salam semua.hee.dah tengah malam ni rajin pulak nak cerita pasal bende2 ni.sebenarnya saya minat.tu aje.lagipun kalau takde orang mcm saya yang nak sokong si artis n apa bagai,sapela yang nak memeriahkan industri yang takbeso mana ni kan....minat tak salah ye kawan2.niat kita berhibur yang berpatutan dan selagi tak melanggar syariat tak membawa apa2 masalah ya...

tahniah ye dekat sam saheizy.dan sebenarnya saya rasa lagi cool sebab bukan lagi tokti yang menang...memanglah itu sebenarnya rezeki dia,cuma kalau dia tak undur diri saya yakin yang memang tokti akan menang.so tak merasalah artis2 lain yang juga layak dan lebih layak untuk menang....sekali lagi tahniah.walaupun memang sam takan ke blog ini,dan takan taunya saya tulis ni,saya tetap nak ucapkan tahniah sebab dia amat layak...nak tumpo sebab kelako tengok dia blakon adnan sempit! harap2nye sam akan belakon dibawah arahan mamat khalid pulok sebab nak dengor dia cakap slang perak!

dan apa yang paling menarik ABPBH tadi bila usop dengan abi huraira naik ke pentas,ala lakonan si johan dengan sapeke nama uncle tu haishhh....bapak lawak bila keluo bahasa peraknye! tak lalu nengok deme yang selamber duk buat lawak bagai....kikiki...itula pon part yang paling bes...seelum u entah hape2 aje,napela dorg yak bawak usop n abi ke stage awal2....fuhh!kelako je bila part nyanyi soley soley bagai....ahahhahaha

memang gelak sampai bunyik kikiki....lagi yang buat saya ketawa bila boleh dikatakan semua artis sporting angkat tangan siap goyang2kan jari macam si usop buat dalam HKLBR...comel je...ahahhahaha...bes betul lah!

dan kalau nak tau saya entah berapa kali duk tengok HANTU KAK LIMAH BALIK RUMAH tu...dan ayat2 yang ada dalam filem tu cool sangat and sampai harini mana saya pegi mesti tedengar orang sebut2 mana2 part yang ada dlm filem HKLBR tu tau! sape2 yang baca entry ni and belum tengok make sure lepas ni g beli DVD ori n tengok! syok habis! patotla box ofis...saya tak tengok kat cinema,tapi tengok kat astro aje,sb saya memanglah hai ta gemor ke pawagam...teman tengok kat ghumah udohle yob!

hee....persembahan nyanyian yang paling cool sape eh...entah semua biase2 aje,paling entah hape2 yang alyah ella n idola BPBH tu...ella n alyah ok yang tak ok si dak ape namanya tah,kejadahnye duk nyanyi n huruf 't' jadik 'thi' , 'd' jadik 'dhi'....rasa nak lempang aje mulutnye n nak tanya lama sangat ke duk obesi sampai slang mat soleh...fuhh! geli!....alyah n ella yang pemes emes pun tak nyanyi camtu,dia yang org ak kenal duk tekinja2 apa bagai...alahai...anak melayu.....

dan takbes bila ada part yang duk sindir2 lebih2...ape kata sesama artis kalian saling sokong n berbuat baik....tapayah nak jeles bagai.rezeki masing2...dan maaf juga kalau ada yang tak suka tulisan saya....apapun memang kelakar la usop n abi tu! ahhahahaha

p/s- agak2 saya boleh ke join anugerah havoc tu...GILA hape....saya sapepun tak kenal.kikiki..daa..................

No comments:

Post a Comment