jemput jadi kawan =)

Thursday, May 19, 2011

nak cakap pasal DOA lagi ni =)

salam

kadang2 memang ada segelintir dari masyarakat kita yang persendakan DOA.
rugi betul sebab mereka tak tahu inti pati dan kelebihan orang yang berdoa dan didoakan juga kehebatan doa itu sendiri.

alahmdulillah,tadi waktu saya ke klinik bawa ma saya,kebetulan lepas soseh2 apa bagai pasal medic ni,and nurse dengan doktor tu duk tanya siapa saya,ecececehh macam minat aje...tapi ni ha nak bagitau,doktor tu perempuan ya =)

and bila tanya dah borak2 nurse tu taulah saya ni sape ape,sikit2 ajela...alhamdulillah...
berkat saya jaga ma,nurse tu cakap(saya anggap itu doa,dan lenggok bunyi dia juga berdoa yg terbaik utk saya), takpe dik,jaga ibu baik2,tak kesala lama mana or apepun,bagusla jaga ibu dengan baik,insyaAllah esok2 adik mesti dapat yang terbaik dalam hidup dik'..bla bla bla.....'

and dia cakap lagi,dik biasanya orang yang berkorban demi ibu atau ayah,ada habuan yang menanti orang itu di akhirat kelak,dan pastinya didunia lagi Allah akn kurniakan yang terbaik...

alhamdulillah...terima kasih ya Allah...
saya amat hargai dan terharu atas doa2 mereka2 untuk saya..alhamdulillah...

dan saya memang percaya kuasanya sesebuah DOA...

DAN doa ibu bapa sangat mustajab...kerana doa ibu ayhla yang menjadikan siapa saya hari ini...

p/s-jangan lokek berdoa

No comments:

Post a Comment