jemput jadi kawan =)

Sunday, May 8, 2011

semangat nak sihat

salam

mudah2an semuanya sihat2 belaka ya...
dah hampir seminggu saya dalam keadaan uhuk2,bekokok-kokok..ater mane nak membuatnye...sabor jela..heee.

sedang berusaha dan bersabar sepenuhnya dengan batuk2 yang subhanallah Maha Suci Allah tak lalu rasanya...apekan daya,beberapa malam tidur tejaga2 dek batuk saya yang pehh,kalah ayam bekokok!

tadi saya sendiri turun ke 7eleven beli vicks utk disapu ke tengkuk yang mana bila batuk2 mesti rasa gatal disitu...ubat batuk yang sepatutnya makan 3kali sehari pun saya termakan sampai 4kali..haha,ya Tuhan,kuatkan aku,mudah2an batuk2 ini lekas sembuh.amin

dugaan sungguh rasanya,tapi bukan bermaksud merungut...ya Tuhan jauhi aku dari berfikiran negatif,mudah2an aku tabah...alhamdulillah sebab saya beruntung sakit ini dijaga rapi dan amat baik oleh emak yang selalu ada untuk saya...tu yang seronok bila balik kampung tu.hee...dah latu hari2 ayah belikan sup.ngee.mengada pun ada! haha

saya tau ma ayah tak putus2 doa untuk saya,saya tau ma ayah susah payah nak tengok saya sihat semula...itu sebab saya even sakit2 pun saya buat lawak selamba bangau aje.gelak2 tapi akhirnya tekak sendiri sakit.kikikiki...tadikan ayah belikan something yang too sepesel utk mak sempena hari ibu...akak sulung pulak hadiahkan subang ehem2...pehhh...alhamdulillah mak senyum aje.ngee.

ya Tuhan mudah2an esok saya dah sembuh sepenuhnya,saya ada banyak kerja yang mana sebab saya sakit dan ngada2 gamaknya layan sakit then sendiri tinggalkan keje2 itu...mudah2an bila badan betul2 dah ok saya akan lebih bertenaga.amin ya Allah...

ouh Tuhan , ade banyak agenda yang perlu daku tangani...hehee
ana lekaslah sembuh ana.kuatkan diri kamu.insyaAllah segalanya berjalan dengan baik.

p/s-nak berubah...haha
hee

No comments:

Post a Comment