jemput jadi kawan =)

Sunday, June 19, 2011

kadang kadang rasa macam manja

SALAM

hee,tajuk bagai je...
alhamdulillah pada Allah,sebab saya dapat rasa macam2 perasaan.
kadang2 memang rasa macam manja lebih2 aje dekat mak ayah.
hihi.bangun pagi dulu2 mak kejut.lagi mengada time da beso masuk u pun ma call dari kampung,kejutkan and tanya kakcik(saye) dah bangun ke belum.lepas tu sahur pn mak call tanya dah sahur ke belum.aisehhh....tapi bukan saya aje,semua anak2 ma ayah,adik beradik saya la kan,ma ayah layan camtu.tapi takmaksud pun nak megade2,cuma kadang2 rasa diri mengade...ish mane ade,itukan kasih sayang...ekekekeke....

fiil hari minggu ni,harini hari bapa saya mana ade wish lagi kat ayah ni,setakat wish kat fb and cakap dengan ma aje,nak wish kat ayah segan...ape punya anak daaaaaaaa....masyaAllah...

nak balik pada pangkal cerita,ma memang begitu,bukan dulu aja,sampai anak2 yang dah beso panjang dah kahwin pun ma layan gitu,tapi yg dag kahwin takla semua perkara nak remind bagaikan...tapi saya dengan adik memang totally ma ayah kasik perhatian...

seronok jugak.hikhik.nak kelua jalan2 pun ma akan datang bilik and cakap 'kakcik dah siap ke,nak keluar dah ni'...

'ye ma,orang tinggal pakai tudung je ni'

okay,ma tunggu luar,

=)


sweet kan.tapi kadang2 selalu merungut and potpet2 kalau ma ayah suruh ape2..tah ape2 kan anak2 camni...sape lagi,saye la. =)

ma ayah saya cool sangat.tu sebab saya tengok mana2 ipar duai saya sangat2 rapat and sayang ma ayah saya.yela dapat ayah mertua danmak mertua yang alhamdulillah baik hati...

tapi....nak ingatkan yang saya bukan le manja.maksud ajuk tu,keadaan tu yang buatkan saya rasa macam alahai...manjanya lahai....

p/s-no manja2.malu la,dah besar..hihi

No comments:

Post a Comment