jemput jadi kawan =)

Saturday, July 30, 2011

macam macam rasa

salam,

alhamdulillah malam tadi sampai perak dalam jam2 pagi macam tu,dari damansara dalam jam 10 lebih,naik2 kereta aje terus belayar,memang saya masyaAllah letih hanya Allah yang Maha Tahu,balik kelas naik motor pun saya selalu tesengguk2 nak tertidur.heh,

lega campur happy sebab dapat balik perak,jumpa mak ayah.lagi cool bila balik kampung mak ayah layan macam pirncess.ecececehhh...alah sebenarnya biasalahkan,mana2 mak ayah pun memang akan buat perkara yang sama,ayah memang tunggu saya n akak sampai,harini akak lagi sorang sampai,sebab masih keje harini,pai tadi dah start busy dekat rumah sebab rumah saya akan buat kenduri doa selamat dan sambut ramadhan esok insyaAllah.

abang ipar adik,akak2 saya,termasuklah saya dah mula buat itu ini,air gula bagai ma yang buat,ayah sibuk pergi cari barang yang mana masih tak ada atau perlu tambah lagi.petang ni ada buat rewang,potong bawang ape bagai.

menu sederhana aja petang ni,akak saya akn sediakan mee goreng,kuih muih,dan ada buat ABC.tapi boleh tahan ramai juga.ini saya ambil masa curi2 menulis sebab saya study sikit apa yang saya perlu buat utk esaimen yg perlu di settlekan.sebab saya dah siapkan bahagian kerja saya,lepas ni mau sambung kerja lagi =)

mudah2an Allah permudahkan perjalanan majlis ini,semoga semuanya berjalan lancar.amin ya robb.


meh tengok gambar sikit =)



-sesi basuh membasuh,cuci mencuci awal pagi tadi-
loading barang bagai.



-suasana rumah awal pagi,alhamdulillah orang canopy datang awal pasang.
sebab ada rewang petang harini.




ketemu lagi insyaAllah =)


p/s-teruja sangat bila rumah ada buat kenduri sebab saya rasa hepi bila dapat berkumpul ramai2.TQ ALLAH.

No comments:

Post a Comment