jemput jadi kawan =)

Thursday, September 8, 2011

ish ish

salam.maaf maaf maaf.
mana tau sungguhpun blog saya ni macam tak berapa nak wujud tapi kot2 ada yang melawat2 ke jenguk ke balik2 tgk entry ni tak berubah2.maaf ya.entah kenapa makin liat nak menulis,tapi jujurnya suka menulis,idea melambak2 sampai tepu otak,namun nak bubuh kat sini berat jadinya.kenapa mengapa wallahualam....

baiklah,mudah2an kalian dirahmati Yang Maha Kaya selalu hendakNya,

syawal yang kesepuluh hari ini.saya masih di perak.insyaAllah malam ini akan kembali ke kuala lumpur.seperti biasa meneruskan perjuangan,mudah2an Allah permudahkan setiap langkah perjalanan saya,mohon Allah beri petunjuk seta hidayahNya agar saya dapat terus memacu hidup ni dengan baik dan pastinya berlandaskan niat kerana Allah.

sudah dua kali tertangguh nak balik kl.atas sebab2 tertentu,kita hanya mampu merancang,Allah yang menentukan.apapun yang telah ditetapkan adalah yang terbaik dari Yang Maha Esa bagi hamba2Nya...

ingat nak share cerita raya.tapi semua sederhana belaka,insyaAllah kemudian ye.

tapi memang seronok plus cool raya kat kampung,saya bersyukr sangat2 sebab punya kampung.dan lagi syok saya pun memang kampung pior.kampung pulak memang cool.ahhaha,alwaysnya cool.ekekeke....

hmm,baru tringat,patutla memang kekangan waktu,lepas cuti belajar,dah nak raya...umak aiihhh...
koje melambak2....kalau on9 pun saya akn on fb atas urusan tertentu,blog setakat jenguk2 aje...hehe
takpelah..bkn penting pun...jadi memanglah saya dahulukan yang penting...blog ni kendian.. =)

tapi yang kelakonye...saya pergi merayap ke blog orang,entahle...memang habit suka baca blog orang...yang pasti blog bekas penyarah saya puan gina mmg tak tinggal...puan,saya dah mcm serba tak kena kalau tak ke blog puan =)
serius!

lepas tu blog kawan2 u saya,kawan2 skola and ramaila...sbnrnya lebih kpd mahu melihat dan belajar sesuatu...


apa2 pun selamat berhari raya,raya sebulan.dan selamat berpuasa pada yang buat puasa enam.
mesti banyak jemputan rumah terbuka ya?

salam syawal.

No comments:

Post a Comment