jemput jadi kawan =)

Friday, November 4, 2011

rancangan atas kita,selebihnya atas izin Yang Maha Esa

assalamua'laikum wbt.

dengan bertabah dan berlapang dada menerima situasi hari ini...mudah2an ikhlas dari sanubari yang Allah beri ini.
ikutkan harini saya akan keluar bertemu si sahabat,sementelah sudah lama tak ketemu,lagi pula ada urusan yang harus saya usaikan,sepertinya saya ni,kalau belum siap sesuatu rasa tak selesa sungguh,dan jenisnya kalau uruskan sesuatu atau menerima sesuatu percayalah sampai terbawa bawa ke tidur.siap mimpi!package lengkap tu haa...

biasa saya tengok kereta orang lain buat hal,tak pun meragam.alih2 saya nak keluar tadi kereta masalah...minyak ape entah yang dah habis,saya call abang tanya kenapa kereta ni bla bla bla...rupanya ada minyak apeke yg dah habis...minyak kereta full aje.saya dah suku perjalanan tapi patah kerumah semula akibat hati tidak sedap,bukan apa dibuatnya mati tengah jalan atau kat traffic light..makk aih...jenuhle...namo namo...

insyaAllah lusa raya,ingat dah kebetulan keluar nak meninjau apa yang patut.huhu...tak mengapa,saya lekas lekas positifkan minda ni haa...Allah punya perancangan yang lebih istimewa untuk saya.jadi berbesar hati saya tak jadi keluar ni haa...hihi.apekan daya

saya hambaNya hanya mampu merancang,selebihnya Allah yang mengizinkan...

wallahualam,

No comments:

Post a Comment