jemput jadi kawan =)

Thursday, February 16, 2012

berat mata memangdang

assalamua'laikum sahabat :)

berat mata memandang berat lagi bahu memikul.
hanya dengan kesungguhan dan kekuatan dalaman yang benar2 dapat membantu diri seseorang.sebenarnya tiap detik itu terlalu bernilai,cuma kita selalu alpa dan merugikan masa itu.

dalam dikatakan kita tidak mendapat apa yang kita mahu dan serba kurang masyaAllah betapa ramai lagi diluar sana yang masih susah dan serba payah.

saya berbesar hati mengajak semua sahabat yang datang ke blog ini untuk sama2 like page ini https://www.facebook.com/TheTelekungProject dan mudah2an kalian terbuka hati untuk membantu apa yang terdaya.saya percaya yang mengendalikan page ini sendiri tidak mahu menyusahkan sesiapa namun saya rasa terpanggil dan bertanggungjawab untuk menyebarkan page tersebut dalam waktu yang sama kita ini dapat meringankan beban mereka yang sepatutnya kita beri perhatian dan beri bantuan...

harap sangat kita sama2 juga mengejarkan bekalan di akhirat sana.saya tidak punya daya yang luar biasa hanya dengan ini dan doa yang tidak putus buat mereka.insyaALLAH...

LIKE PAGE tersebut dan lihat sendiri.
sama ada anda ingin berikan sendiri sumbangan tersebut atau bank in pada nama yang tertera.


p/s- saya doakan agar kita dirahmati dan dipayungi kasih sayangNya. aaminn
like dan sebarkan ya sahabat :)

No comments:

Post a Comment