jemput jadi kawan =)

Friday, February 17, 2012

tabik dan kagum

assalamua'laikum sahabat :)

saya betul betul kagum dengan insan2 sekeliling saya ni haa...tak kesahla dari kalangan siapapun.walau hanya saya kenal dia melalui alam maya sahaja.kagum dan kadang waktu hati membuak2 dan rasa mahu jadi seperti dia...saya kagum dengan insan2 yang saya maksudkan... kagum dengan ilmu agamnya.akhlaknya.budi bahasanya dan pastinya aura insan2 tersebut...

ya Allah sejuk perut ibu mengadungkan kalian.harap2 perut emak saya juga.hehe
tapi saya ini tidak punya apa yang dapat dibanggakan.sedih betul.huhu T_T

jujurnya kamu2 yang sedang melewati blog saya ini adalah antara yang amat saya kagumi...faktor utama kamu punya waktu membaca ruang ini.meski kurang nilai tambahnya(maksud saya blog saya ini hanya tulisan ringan) namun biarlah sedikit tetapi bermanfaat dan dapat dihayati insyaAllah.

untuk pengetahuan kadangkala saya sampai menitiskan air mata bila mana saya amat mengagumi dan menghormati insan2 yang saya maksudkan...jeles sebab saya tidak seperti mereka..saya mahu jadi seperti mereka...ingin sekali...Allahuakhbar!

p/s- jom selawat.rawat hati kita ni haa :)

No comments:

Post a Comment