jemput jadi kawan =)

Thursday, March 1, 2012

baby

assalamua'laikum sahabat :)

banyak yang kita dapat belajar dari keadaan sekeliling.dari pengalaman.dari pemerhatian dan sebagainya.
saya lampirkan dua keping gambar anak fruit saya.

setelah usianya mencecah empat bulan.rata rata ramai yang cakap 'eh tak macam empat bulan lah..'

hee.mungkin wajah yang dilihat semata mata.atau tertipu dengan keindahan gambo gamaknye.yang pasti ada betul juga sebab zara baby yang lekas matang.terharu kerana Allah memberi saya dan keluarga amanah yang sangat hebat.tidak banyak kerenah.menangis pun kalau lambat beri susu aje.mandi? tak pernah seumur dia di dunia ini menangis waktu mandi.hebat sungguh kuasa Allah.pengalaman dua orang anak buah dulu,dua2 jerit pekik bila dimandikan.hehe.mungkin orang tak rasa luar biasa.namun saya menganggap itu kelebihan buat seseorang.lebih2 lagi pada zara.

kelmarin saya adakan mini photoshoot untuk zara.pertama sebab saya memang suka captured gambar dia dan anak2 fruit yang lain(suka ambil pic kanak2 dan alam semesta),wahh bertabah betul anak fruit mummy ni.hee.senyap aje dia dipakaikan shawl.baik aje.alhamdulillah.

kasihan sebab hampir sejam sampai dia terlelap time shoot tuu.

kedua sebab ayah si zara nak send to iPrint dis project untuk photobook.harap2 semuanya berjalan lancar,tak sabar tengok hasilnya.hehe

memang zara ni hebat bebeno sebab since lahir dah didedahkan kepada dunia photography ni.even bukan pro tapi setiap yang dilakukan saya lakukan dengan semangat dalam kesederhanaan.berusaha...rugi kalau tak explore ilmu yang Allah sediakan.

maka dalam laptop saya sebenarnya penuh gambar2 anak2 buah bagai.




Ya Tuhan.comelnye anak fruit mummy ni haa.insyaAllah kalau dibawa ke studio senang nak set up budak ni haa.eceh mata dia tak tahan tuu.tapi kan even matanya beso macam guli nampak dia letih.rasa teruk juga diri ni kecik2 dah godek budak ni haa.huhu.nanti beso claim eskrem ke mummy ye?



okeh ni memang sinderela pun nangis tengok zara.hehehe.memang cool sebab zara as usual senang untuk dibawa bergambar.anak yang baik dan harap2nya bermanfaat apa yang dikerjakan ni.mummy betul2 lah bahagia tengok semua pic zara.ibu dia lagilah.tapi kesian ibu zara sibuk and banyak pic zara ibu tak sempat tengok.waktu shoot ni dibuat di shah alam,adik lelaki saya tolong pegangkan si kecik ni.and lepas buat photoshoot terus zara ikut parents dia balik johor.see! zara dah macam budak beso sibuknye :)



p/s- selalu rindu hampir setengah mati pad anak anak fruit.waktu belajar sampai demam sebab rindu.sekarang rindu beno dekat dua orang hero di perak tuu.mengaji and cakap potpet2 kemain lagi! alhamdulillah ya Allah :)

No comments:

Post a Comment