jemput jadi kawan =)

Monday, May 13, 2013

belajar dan naik taraf skill

assalamua'laikum wbt ya sahabat ,

sejak sejak ni , datang balik mood dan keupayaan nak memasak.skill atau pengetahuan memang sangat kurang.paling kuat pun masak masakan kampung atau masakan harian sahaja.masakan western setakat yang gitu gitu.tapi selera bukan main.

semua nak.

masak tekedek kedek.

buku masakan alhamdulillah kakak saya yang seorang tu selalu bawa balik.yang di rumah emak pun ada beberapa.kira sudah lebih dari bersyukur dan sangat sangat membantu nak belajar atau masak resipi baru.kebetulan selera denoso saya ni bukan main.kikikiki.

alhamdulllah kelmarin saya buat oreo cheese cake.menjadi tapi masih kurang power.takpe sebab tak puas hati saya berazam nak buat lagi.ngeehee.inshaaAllah dengan izin dan rezeki olehNya.mak makan , ayah makan.tapi manis kata mak.emak saya ni sangat jaga pemakanan.kuat berpantang.sama dengan saya.pantang nampak ! nak makan aje.tapi memilih.aikk ?

selera denoso asyik nak makan western ! ya Rabb perkenankanlah doaku.moga moga aku pandai masak masakan barat.diet poket and jimat sebab buat sendiri.heee

emak ! selamat hari ibu ya.
moga rahmat dan kasih Allah serta hidayahNya sentiasa bersama emak !
aaminnn

p/s- redha kedua ibu bapa menentukan syurga anak anak.

No comments:

Post a Comment