jemput jadi kawan =)

Tuesday, January 25, 2011

inspirasikan yang baik.pratikkan.


salam sejahtera,salam ketemu lagi,kita ya...
semoga apa yang kita rencanakan menjadi kenyataan bersama iringan usaha,doa dan tawakal kita yang takda penghujgnya pada YANG MAHA KUASA,insyaAllah,mudah2an.amin.

nak berkongsi keindahan ciptaan Allah,kagum dan cuba inspirasikan yang mana baik,
gambar2 dibawah cuma selingan,kebetulan saya minat dgn cara berhijab dan pemakaian gadis indonesia dibawah...dia juga pelakon utama dalam ketika cinta bertasbih tak silap,
oki setiana dewi,



inilah dia,oki setiana dewi,cantik kan.sederhana.


sajalah nak sharekan,ini cara saya bertudung zaman2 umur form 1-3,
tapi saya dah tentu2 tak selawa awek atas ni...muka saya pun comot aje.
hikhik,naik form4 baru cantik sikit tudung saya,gelmerla katakan.eceh!




masyaAllah,lawa!
saya sukalah cara dia mengenakan tudung.sempurna leher dia dilitupi...
sementelah pulak yang pakai pun cun!



haa,nampak tak dia punya skarf,heheh,kelakar pun ada kalau ingat,saya time skola n sambung blaja dulu,kalau pakai tudung,mesti nampak skarf dalam,memang saja saya lebihkan sbb khuatir nampak anak rambut.saya ni spesies anak rambut yg agak lebat,n mudah sgt nak terkeluar rambut...nasib bulu kening tak selebat rambut.hahha,tupun adik saya pernah cakap
'kakcik ni,kening macam dah nak bercantum!' cehh....


memang puas hatilah kalau dapat pakai macamni.
leher ditutup rapi,saya memang sealu perasan ramai pelakon,hos ke apeke dari indonesia yang memakai tudung mesti ada selendang/kain/skarf khas untuk mengelakkan dari kelihatannya anak rambut,sideburn, n leher...kemaslah!
nak satu!


p/s-selendang,tudung makin bertambah2...ada sapa2 nak beli.meh kol saya.hahaha,semua dijaga rapi,dan alhamdulillah sebab ramai yang bermurah hati belikan saya selendang n lain2.saya masih simpan...

1 comment: