jemput jadi kawan =)

Wednesday, March 2, 2011

biar ada 'EKSKLUSIF'.

SALAM.
oh betul tu,apapun mesti biar berpatutan.saya pun admit yg saya bila ada gambar baru, bila free msti upload.oh noe.mana peginya 'segan' saya.hadehh.tp sebenarnya sy mmg segan duk tayang gambar aje,kat fb manjang tukar.heee,euww malu.dahtu kat blog pun beria bagai isi muka saya yg cun tahap wanita paling cun kat ASIA.ater....alahai....dan bahaya tau suka2 isi gambar ni!mmm
cakap pandai,awak pon sama der...takde mende yg duk sibuk taruk gambokan? saya tabik kat org2 baik lelaki atau perempuan yg sekadar isi gmbr kat fb n seumpamanya sekadar memenuhi syarat,n sesekali baru update new pic,so nampak 'eksklusif'nya,perghh!

p/s-tapi kat blog tadek gambo suram.tapi lagi suram kalau isi gambar sendiri yg nampak seram.heee.

No comments:

Post a Comment