jemput jadi kawan =)

Tuesday, March 1, 2011

kawan

sekadar hiasan dipinggiran.
senyum ala2 cari kemana perginya kawan2 yang baik hati =)


kawan juga penting.dan kawan memang menjadi kepentingan.tetapi jadi tak penting kalau semua orang jadikan kawan hanya sebagai 'platform' atas satu2 perkara shj.jadi jangan jadi kawan makan kawan.jangan anggap kawan hanya kawan.dan jangan biarkan kawan terbiar ikatan hanya sebagai kawan.sesungguhnya dengan kawan juga kita belajar erti kawan erti persahabatan.dan LEBIH RUMIT jangan memilih kawan jauh sekali jadi kawan yang hanya ada bila senang,lesap bila susah.

p/s-memang manusia tak sempurna,tapi bukan alasan untuk kita bergelumang dalam kesilapan,saya hargai kawan2 saya,saya hargai semua jenis kawan yang berkawan dan mahu kawan dengan saya.tapi saya jadi keliru bila KAWAN JATUHKAN KAWAN,KAWAN MAKAN KAWAN,KAWAN CEMBURUKAN KAWAN.

salam,

No comments:

Post a Comment