jemput jadi kawan =)

Sunday, March 6, 2011

habis kelas.

salam...selamat berhujung minggu kawan2...
tapi saya hujung minggu biasanya tak keluar mana2,dan sejak setahun kebelakangan ni saya memang dirumah atas sebab mengajar,bukan dekat sekolah ye...saya mengajar dari rumah memandangkan hari mnggu adalah hari cuti so anak2 yang memang makpaknya dah serahkan tanggungjawab mengajar(kelas tuisyen la gitu) anak mereka kepada saya.alahmdulillah seronok,untuk tahun ni dah pun genap lebih kurang tiga bulan,tahun lepas saya duk mengaja hari hari persekolahan,tiga hari berturut2 dalam seminggu,dan sehari 2-3 jam,adela rehat...nanti keras anak orang.ahah!

sebenarnya ikutkan schedule ada photoshoot harini,saya memang dah rangka2kan kerja shooting outdoor for teenagers hari ni,tapi dah bertembung dengan waktu mengajar,alatan dah setup semua,tapi tula kan,saya hanya merancang dan Allah yang menentukan...dan esok adik2 yang bakal saya shoot gambar diorang tu dah tentu sibuk dengan skola n letih,dan adik saya pun mesti ade kelas petang,so saya ingat hari lain lagilah,takpun on friday coming,sbb taksilap saya bebudak dah mula cuti!

mudah2an kerja saya berjalan lancar dan harap2nya rezeki makin melimpahruah..amin ya Allah.
selamat berhujung minggu!

p/s-jeles dgn akk n abg saya sb dorg sibuk dekat dataran atas urusan ketenteraan.ade pameran n hari tentera gitu.eh yeke...maaf kalau silap.heesiap cakap abg2 pilot kirim salam kat kamu la!mencik!

No comments:

Post a Comment