jemput jadi kawan =)

Monday, May 2, 2011

saya mencuba dan rasa selesa

bismillah...

saya sedang merangkak2 sambil terus terusan menapak sedikit demi sedikit melewati langkah dan fasa baru.untuk memenuhi kepuasan dan kehendak diri saya sendiri juga,sebenarnya saya kebetulannya dapat ilham dari seorang hamba Allah yang saya sendiri kagum dengan hasil kerja tangan dan tulisan beliau.maaf ya,tak dapat nak beritahu siapa hamba Allah tu,cuma saya anggap dia si adik yang sangat saya kagumi.terlalu bijak dia menyampaikan sesuatu pesanan dan peringatan yang berlandaskan islam.mudah2an Allah memberkati setiap langkah beliau =)

insyaAllah kalaulah saya ada free dua tiga harini,saya mesti nak turun menembak...hee.dan lagi cool saya nak jumpa teman2 yang saya rindu nak hang out dengan mereka2 tu.hee

ya Tuhan,permudahkanlah urusanku,mudah2an diberkati dan mohon Allah melapangkan hatiku untuk mendalami ilmu2 milik Allah..amin yaa robbul alamin.TQ ALLAH.

No comments:

Post a Comment